بازدید 1612

مخالفت کمیسیون صنایع با تفحص از مخابرات

کد خبر: ۴۹۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 10 May 2015
سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس از مخالفت نمایندگان عضو کمیسیون متبوعش با تفحص از شرکت مخابرات ایران خبر داد و گفت: 13 نفر از نمایندگان با تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران مخالفت کرده و بر این اساس ادامه پیگیری این موضوع منتفی شد.

روح الله عباسپور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار جلسه امروز کمیسیون صنایع ومعادن مجلس افزود: رای گیری نهایی در مورد شرکت مخابرات ایران در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن انجام شد که با رای مخالف 13 نفر از نمایندگان  و موافقت 7 نفر دیگر از همکاران این موضوع منتفی و از دستور کار کمیسیون خارج شد.

نماینده مردم نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای شورای اسلامی با یادآوری اینکه در جلسه هفته گذشته کمیسیون متبوعش نقطه نظرات متقاضیان تفحص ازشرکت مخابرات با حضور مدیر عامل این شرکت و وزیر ارتباطات مطرح و استماع شد،گفت: رای گیری برای انجام تفحص از شرکت مخابرات ایران به جلسه این هفته کمیسیون صنایع ومعادن ارجاع شد که امروز این کار انجام و تعیین تکلیف شد.

وی گفت: هفته گذشته پس از استماع نظرات متقاضیان تفحص از شرکت مخابرات مدیرعامل این شرکت و وزیر ارتباطات و فناوری توضیحاتی را در راستای مطالب مطرح شده ارائه کردند که در نهایت رای گیری در رابطه به این موضوع به جلسه این هفته کمیسیون موکول شد و این کار انجام شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات،تصریح کرد: میزان انطباق واگذاری شرکت مخابرات ایران با موازین قانونی و بررسی شیوه واگذاری،جایگاه شرعی و قانونی ودایع و سپرده های مردم در شرکت مخابرات در ساختار مالی و مالکیتی شرکت مذکور،عدم اجرای مصوبات مربوط به کارگزاران روستایی،بررسی رعایت ضوابط قانونی در تعیین تعرفه ارائه خدمات و دیگر اقدامات  شرکت ها و نحوه فروش اموال شرکت مخابرات و شرکت های تابعه از جمله محورهای تحقیق وتفحص از شرکت مخابرات ایران است.

وی همچنین از بررسی لایحه حمایت از مالکیت فکری در کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: دو ماده از این لایحه باقیمانده که برای انجام تحقیقات بیشتر ارجاع داده و مراعا شدند./
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل