بازدید 2590

مجلس از تیم هسته‌ای حمایت عاقلانه خواهد کرد

کد خبر: ۴۹۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 10 May 2015
نماینده مردم خوی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای میان ایران و کشورهای 1+5 گفت: مجلس حمایت عاقلانه از تیم هسته‌ای را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش فارس، سید مؤید حسینی‌صدر نماینده مردم خوی در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام مبعث پیامبر گرامی اسلام گفت:‌جای تأسف دارد که عده‌‌ای شکم‌باره و جاهل دستان خویش را در یمن، سوریه و عراق به خون مسلمانان آغشته کرده‌اند و نظام سلطه نیز در برابر این جنایات سکوت کرده است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود و سفر چند روز آینده رئیس‌جمهور به استان آذربایجان غربی گفت: درخواست دارم که آقای روحانی مجوز ایجاد منطقه آزاد خوی به مساحت 20 هزار هکتار را صادر کنند.

حسینی‌صدر ادامه داد: این منطقه آزاد حق مردم خوی است؛‌ در حق این مردم در زمینه اقتصادی و مسائل اینچنینی تاکنون اجحاف شده است.

نماینده مردم خوی با اشاره به مشکلات ترانزیتی و حمل و نقل در مرز به دلیل 24 ساعته نبودن فعالیت آن گفت: مرز باید 24 ساعته فعالیت کند و هم‌اکنون شاهدیم که تلاشگران و زحمت‌کشان این کشور در مرز بازرگان تا 20 ساعت معطل هستند و باید پرسید کدام فکر کوتاه‌بین است که نمی‌گذارد مرز رازی 24 ساعته شود.

وی ادامه داد: راه‌آهن خوی با عظمت ماندگار خود بدون استفاده مانده و معادن، زمین‌های کشاورزی و ریسندگی در استان با ظرفیت کمی در حال تولید هستند.

حسینی‌صدر با اشاره به مشکلات شغلی جوانان حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: بعضی خانواده‌ها هستند که سه الی چهار شغل و درآمد دارند اما در کنار آنها خانواده‌هایی هستند که از 4 فرزند آنان یک فرزند در انتظار شغل است.

وی مشکلات آبی حوزه انتخابیه خود را یادآور شد و تصریح کرد: در حوزه انتخابیه من مشکلات مربوط به آب بسیار تلخ و جدی است و آب شرب خوی و روستاییان دارای مشکلات جدی است.

نماینده مردم خوی با اشاره به دو حادثه طبیعی رخ داده در حوزه انتخابیه‌اش گفت: در هفته گذشته 10 روستا با زلزله روبه‌رو شده و هلال احمر حتی نتوانسته به 1300 خانوار چادر بدهد و مردم بر روی پلاستیک می‌خوابند.

وی ادامه داد: در حادثه دوم در حوزه انتخابیه من به علت تگرگ محصولات و باغات به طرز وحشتناکی آسیب دیده و باید از مسئولان سوال کرد که چرا دستگاه‌های ضد تگرگ در این مناطق نصب نشدند؟

نماینده مردم خوی از رئیس‌جمهور درخواست کرد در زمان سفر به آذربایجان غربی از شمال این استان نیز بازدید کنند.

حسینی‌صدر در پایان نطق خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: ما رئیس‌مجلس، رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده کاردانی داریم و مجلس در این راستا حمایت عاقلانه از تیم هسته‌ای را در دستور کار قرار می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی