بازدید 2064

تاج: سایپا می‌خواهد برگردد

کد خبر: ۴۹۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 10 May 2015
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان اینکه باشگاه سایپا درخواست دارد بازی‌هایش در تهران برگزار شود، گفت: در این فصل سه بازیکن و یک سرمربی بالای یک میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج درباره نامه باشگاه سایپا البرز برای برگزاری مسابقاتش در تهران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بله، سایپا در نامه‌ای درخواست کرده که مسابقاتش را در تهران برگزار کند. البته هیات فوتبال کرج هم باید در اینباره نظر بدهد.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، افزود: من با مسئولان سایپا هم صحبت کردم. به هر حال فصل بعد در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه «آیا قبول درخواست سایپا به نوعی بازگشت به عقب محسوب نمی‌شود؟» تصریح کرد: طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه خودش می‌تواند ورزشگاهش را معرفی کند ولی در این زمینه نظر هیات فوتبال استان البرز هم برایمان مهم است.

وی همچنین با اشاره به شفاف‌سازی قراردادهای لیگ یادآور شد: فقط یک بازیکن بود که یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان گرفت. در مجموع و در این فصل سه بازیکن و یک سرمربی بالای یک میلیارد تومان دریافت کرده‌اند. از ۸۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد هم ۳۵ بازیکن بودند.

تاج با برشمردن سایر مبالغ و تعداد بازیکنان هم گفت: ۲۶۵ بازیکن هم زیر ۲۰۰ میلیون تومان گرفته‌اند که ۶۵ درصد کل قراردادها را شامل می‌شود. این متاثر از جوانگرایی لیگ هم هست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار