بازدید 7069

عاملان تیراندازی در سراوان شناسایی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: دو متهم حادثه تیراندازی امروز /شنبه/ به دانش آموزان دبیرستان پسرانه دانشگاه این شهرستان شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۹۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 09 May 2015
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: دو متهم حادثه تیراندازی امروز شنبه به دانش آموزان دبیرستان پسرانه دانشگاه این شهرستان شناسایی شدند.

سرهنگ محسن داودی عصر شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه این حادثه انتقام گیری شخصی بوده است، گفت: یکی از دانش آموزان این مدرسه که در حادثه تیراندازی امروز از ناحیه پا زخمی شده است چندروز پیش با دانش آموز دیگری خارج از مدرسه درگیر و توسط وی تهدید شده است.

وی بیان کرد: این دانش آموز صبح امروز هنگام خروج از مدرسه به اتفاق همکلاسیهایش، مورد تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بر اثر این تیراندازی دانش آموز یادشده از ناحیه پا و دانش آموز دیگری از ناحیه شکم زخمی شدند که دانش آموز دومی به علت شدت جراحات وارده به زاهدان منتقل شد و اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان امام علی(ع) این شهر بستری است.

فرمانده انتظامی سراوان با اشاره به شناسایی متهمان این حادثه گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که دو تیرانداز ناشناس همان افرادی هستند که چند روز پیش با دانش آموز یادشده درگیر شده اند.

سرهنگ داودی اظهار داشت: با شناسایی متهمان این حادثه عملیات دستگیری آنان از سوی ماموران انتظامی سراوان آغاز شده است.

سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

اختلافات و درگیریهای قومی و طایفه ای در سیستان و بلوچستان هر از گاهی منجر به قتل و جراحت طرفین می شود اما اختلاف دو دانش آموز که منجر به تیراندازی با سلاح گرم آن هم در مقابل مدرسه شود، تقریبا کم سابقه است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر