بازدید 2995

گودرزی:نظر شخصی‌ام درمورد کی‌روش را گفتم

کد خبر: ۴۹۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 08 May 2015
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه آستان قدس رضوی در تکمیل ورزشگاه امام رضا(ع) مشارکت بیشتری داشته باشد، گفت: در مورد کارلوس کی‌روش نظر شخصم‌ام را بیان کردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت ورزشگاه امام رضا (ع)، با بیان مطلب فوق گفت: دولت توان مالی لازم برای ساخت اماکن ورزشی مجهزی مانند استادیوم امام رضا (ع) را ندارد و مشارکت آستان قدس رضوی برای ساخت چنین اماکن ورزشی در کشور ضروری است.

وی همچنین افزود: مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی از باکیفیت‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور است که امیدواریم عنایت امام رضا (ع) در حوزه ورزش شامل سایر نقاط کشور نیز شود.

وزیر ورزش و جوانان تفکیک بخش‌های ورزشی بانوان و برنامه‌های محتوایی را از اقدامات ارزنده مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه جامع برای افزایش فضای ورزشی در خراسان رضوی تاکید کرد.

گودرزی با تاکید بر اینکه برنامه‌ها باید به صورت علمی توسط کارشناسان زبده انجام گیرد، در پاسخ به پرسش مبنی بر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تصریح کرد: از خردادماه سال 93، این دو باشگاه پرطرفدار در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفت و در مورد برگزاری مزایده آنها براساس قانون عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه اجاره اماکن ورزشی یا واگذاری آنها تابع قوانین خاصی است، افزود: هرکس که برنده مزایده شود، می‌ تواند امکانات ورزشی را در اختیار گیرد و اگر مکان ورزشی متعلق به دولت باشد با پیشنهاد ادارات کل ورزش و جوانان و تصویب وزارتخانه در اختیار هیات‌های ورزشی قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جواناندر پاسخ به سوالی مبنی بر اظهار نظر اخیرش در زمینه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من تنها نظر شخصی‌ام در خصوص کارلوس کی‌روش را اعلام کردم و نظر تخصصی در این زمینه را باید کارشناسان و متخصصان فوتبال بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار