بازدید 4039
دادکان اگر حرف‌های مرا قبول نداشت چرا التماس کرد سرمربی تیم امید شوم؟

مایلی‌کهن: دادکان از روی حسادت درمورد گودرزی نظر می‌دهد

کد خبر: ۴۹۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 08 May 2015
مدیرفنی تیم فوتبال امید گفت: دادکان از روی حسادت و سلیقه شخصی در مورد وزیر ورزش نظر می‌دهد چون فکر می‌کرد وزیر می‌شود و حال حقش خورده شده است.

محمد مایلی‌کهن در گفت‌‌‌‌وگو با تسنیم، در خصوص اظهار نظر اخیر محمد دادکان مبنی بر اینکه فدراسیون وی سیاسی نبوده و تا به امروز هیچ یک از صحبت های مایلی‌کهن را قبول ندارد، گفت: مطمئن باشید فدراسیون دادکان سیاسی‌‌ترین فدراسیون ورزش کشور بوده است. من هیچ‌گاه نگفتم سردار یعقوبی قائم مقام دادکان بوده بلکه نایب رئیس وی بوده است. یعقوبی قائم مقام فرمانده نیروی انتظامی وقت بود.

وی افزود: آیا آصفی سخنگوی وزارت امور خارجه نبوده یا سازگارا نماینده شیراز در مجلس یا شجاعی برهان معاون وزیر بازرگانی نبوده‌اند؟ دادکان از روی حسادت و سلیقه شخصی در مورد وزیر ورزش نظر می‌دهد. همه می ‌دانند دادکان ابتدا خیلی‌ تلاش کرد وزیر شود و بعد هم که نشد به دنبال قائم مقامی در وزارت ورزش و حال نیز دنبال ریاست فدراسیون فوتبال است. در واقع او برای خودش دولتی تشکیل داده و خودش را وزیر ورزش می‌دانست.

مایلی‌کهن تصریح کرد: دادکان فکر می‌کند که حقش برای وزارت ورزش خورده شده و برای همین هم صادقانه صحبت نمی‌کند. او در ظاهر می‌گوید که دنبال پُست نیست. ابتدا مصاحبه می‌کند مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم بعد مصاحبه می‌کند اگر پرسپولیس را یک سال به من بدهند... درواقع با دست پس می زند و با پا پیش می‌کشد. آقای دادکان! چرا یکی به نعل و یکی به میخ می‌زنی؟

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: آقای دادکان! اشکالی ندارد که شما هیچ‌گاه حرف‌های مرا قبول نداشتید هر چند این هم یک دروغ است. اگر شما حرف‌های مرا هیچ‌وقت قبول نداشته‌ای چطور التماس کردی سرمربی تیم امید شوم؟ در جلسه‌ای که افراد زیادی از جمله عزیز محمدی حضور داشتند و می‌توانید از آنها بپرسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با اظهار نظر اخیر وزیر ورزش، کی‌روش در تیم ملی ماندنی خواهد بود، خاطرنشان کرد: فدراسیون با کی‌روش قرار داد دارد و رابطه فدراسیون با وی مثل رابطه پیمانکار و کارفرما است. هرجا به هر دلیلی دو طرف نخواهند با هم ادامه دهند می توانند با پرداخت خسارتی که در قرارداد قید شده به همکاری خاتمه دهند. دیگر نیازی به نفر سومی نیست و نمی‌دانم در این وسط حسنی‌خو چه نقشی دارد؟

مایلی‌کهن در پاسخ به این پرسش‌که به نظر می‌رسد وزارت‌ورزش و فدراسیون تمایلی به ادامه همکاری با کی‌روش ندارند اما او همچنان به کارش ادامه می‌دهد، گفت: متاسفانه بخش عظیمی از رسانه های دیداری، شنیداری، و نوشتاری کشور در اختیار کی‌روش است. تمام صدا و سیما در اختیار او و حامیانش است. مگر در برنامه 90 هفته قبل ندیدید که مجری برنامه می‌گفت تو را خدا زودتر مشکل مالیاتی کی‌روش را حل کنید چون می‌خواهد به کشورش سر بزند. چرا مجری این مسائل را مطرح می‌کند اما اینکه کی‌روش در ورزشگاه‌ها حضور پیدا نمی‌کند تا بازی‌ها را ببیند را مطرح نمی‌کند؟ مگر کی‌روش قرارداد ندارد؟ اگر واقعا این برنامه بی‌غل و غش بود مجری برنامه این مسائل را می‌پرسید؟

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان ورزش کشور اسیر جو و هیجان کاذب این دسته از رسانه‌ها نشوند و تحت تاثیر مسابقات نظر‌سازی پیامکی قرار نگیرند. چون ماندن یا رفتن کی‌روش یک بحث تخصصی است نه یک بحث عامیانه. بازهم تاکید می‌کنم مخالف کی‌روش نیستم بلکه مخالف رفتارهای او و منتقد نتایج تیم ملی در چهار سال گذشته به ویژه در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا هستم.

مدیر فنی تیم امید در مورد وضعیت ادامه همکاری خود با این تیم و اینکه آیا از سمت خود کناره‌گیری کرده، به تسنیم گفت: تا پیش از مرحله اول گروهی تیم امید از ما خواستند که با این تیم همکاری کنیم و همه اعضای کادرفنی بدون هیچگونه قرارداد و ابلاغی نهایت تلاش خود را انجام دادند. وقتی من حکم و ابلاغی ندارم چگونه می‌توانم اظهار نظر کنم ماندنی هستم یا نه؟

مایلی‌کهن در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون فوتبال به شما و سایر اعضای کادرفنی حکم بدهد آن زمان چه خواهید کرد، اظهار داشت: به هر حال آن وقت صحبت می‌کنیم یا می‌گوییم هستیم یا می‌گوییم نیستیم. هنوز در این خصوص فدراسیون فوتبال نشستی با ما نداشته و ما فقط یک جلسه با آقای کاشانی داشته‌ایم. تا این لحظه هیچ ابلاغ و حکمی به اعضای کادر فنی داده نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار