بازدید 3159

پپ گواردیولا؛ به بازیکنانم افتخار می کنم

کد خبر: ۴۹۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 07 May 2015
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ بعد از شکست سه بر صفر تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شاگردانش تمجید کرد و گفت اشکال از من است.

به گزارش خبرگزاری مهر، گواردیولا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: می خواستیم مالکیت توپ را داشته باشیم اما مقابل بارسلونا نتوانستیم. وقتی گل اول را دریافت کردیم تمرکزمان را از دست دادیم و گل های بعدی را هم خوردیم. بارسا یعنی لیونل مسی، اما بارسا در همه نقاط اکنون کاملا آماده است و در مجموع تیم بسیار خوبی است. نیمار و سوارز هم فوق العاده هستند، بهترین راه کنترل آنها این است که نگذاریم حرکت کنند و فضا پیدا کنند باید آنها را محدود کنیم. روی دو گل اول آرایش دفاعی بدی داشتیم و گل سوم هم اجتناب ناپذیر بود.

وی افزود: اگر مالکیت توپ را نداشته باشید مقابل بارسلونا کار بسیار سخت است ما تا قبل از دریافت گل خوب بودیم اما در پایان همه چیز تغییر کرد. به بازیکنانی که روی نیمکت داشتم احترام می گذارم اما تنها یک تغییر انجام دادم چون می خواستم با همان تیم داخل زمین بازی کنیم. به بازیکنانم افتخار می کنم، دو سه ما است مشکلات زیادی داریم اما تا این مرحله از رقابتها بالا آمدیم. این بازیکنان در چند سال اخیر جام های بزرگی از جمله جام جهانی را فتح کرده اند اشکال از من است، من فقط می توانم از آنها تشکر کنم.

پپ در پایان افزود: می دانستیم مقابل چه تیمی بازی می کنیم. تاکتیک مالکیت توپ سال ها در بارسا برای من جواب داد و کار کرد، من نمی توانم فوتبال را با روش دیگری تصور کنم. به بارسلونا تبریک می گویم و هفته دیگر آنها را در مونیخ خواهیم دید.

    ارسال به

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر