بازدید 5643

پیامک‌هایی از دیار باقی

کد خبر: ۴۹۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 07 May 2015
مرد سرایداری که پس از قتل همسرش، جسد او را در کارخانه دفن کرده بود و با صحنه‌سازی قصد داشت مسیر تحقیقات را تغییر دهد، ناکام ماند.
 
به گزارش جام جم، اوایل اردیبهشت امسال مرد سرایداری با حضور در پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم اعلام کرد همسرش «اعظم» برای خرید خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته است.

کارآگاهان جنایی با ثبت گفته های مرد میانسال، عکس زن گمشده را در اختیار گشت های سراسر شهر قرار دادند و از آنها خواستند به محض مشاهده این زن، او را برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل کنند .

چند روز پس از این شکایت، مرد سرایدار به پلیس مراجعه کرد و گفت: همسرم به خانواده اش و من پیامک زده و مدعی شده حالش خوب است و بزودی به خانه بازمی گردد؛ به همین خاطر دیگر شکایتی ندارم.

ماموران زمانی که پیامک های مورد نظر را بررسی کردند، متوجه شدند متن تمام پیامک ها یکی بوده که این موضوع شک پلیس را بیشتر کرد.

از سوی دیگر استعلام از مرکز مخابرات نشان داد، سیمکارت متعلق به همسر اعظم بوده و در زمان ارسال پیامک فعال بوده است. با کشف این سرنخ، مرد میانسال به نام حمید بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم در ابتدا منکر اطلاع از این سرانجام شد، اما دیروز لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه دوباره با هم درگیر شدیم . اعظم می خواست خودکشی کند. در یک لحظه به طرفش حمله ور شدم و با دستانم خفه اش کردم و جسدش را نیمه شب به انتهای کارخانه که انبار متروکه ای بود، برده و دفن کردم. روز بعد سراغ خانواده اش رفته و وانمود کردم اعظم ناپدید شده است .

حمید افزود: هر لحظه می ترسیدم ماجرا لو رفته و دستگیر شوم. تصمیم گرفتم با صحنه سازی، مسیر تحقیقات را تغییر دهم. به همین خاطر با سفر به شهر دیگری سیمکارتی خریده و با آن به خودم و خانواده همسرم پیامک زدم.

سرهنگ جعفر علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران در این باره به جام جم گفت: با ثبت اظهارات مرد همسرکش، کارآگاهان جنایی همراه گروهی از آتش نشانان برای کشف جسد به کارخانه اعزام شده و جسد مقتول را کشف کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل