بازدید 14711
۴

بهترین کرم لاغری را خودتان در منزل بسازید!

این کرم بسیار طبیعی و موثر بوده و نسبت به کر‌هایی که خریداری می‌کنید تاثیر‌گذارتر است. این کرم را امتحان کنید چرا که تنها در 7 روز شاهد نتایج چشم‌گیر آن خواهید بود.
کد خبر: ۴۹۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰ 07 May 2015
این کرم بسیار طبیعی و موثر بوده و نسبت به کر‌هایی که خریداری می‌کنید تاثیر‌گذارتر است. این کرم را امتحان کنید چرا که تنها در 7 روز شاهد نتایج چشم‌گیر آن خواهید بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این کرم بسیار طبیعی و موثر بوده و نسبت به کر‌هایی که خریداری می‌کنید تاثیر‌گذارتر است. این کرم را امتحان کنید چرا که تنها در 7 روز شاهد نتایج چشم‌گیر آن خواهید بود.
روش آماده سازی:
100 میلی‌لیتر کرم بچه
20 قطره روغن پرتقال
2 تا 5 قطره روغن دارچین

کرم بچه یکی از بهترین گزینه‌ها برای تهیه این کرم به شمار می‌رود، چرا که ترکیب آن عاری از هرگونه ماده شیمیایی خطرناک می‌باشد. روغن میوه‌هایی که حاوی اسید سیتریک هستند، یکی از مواد بسیار مهمی است که با سلولیت مبارزه می‌کند.

شما می‌تواندی بین روغن پرتقال، لیمو و گریپ فروت یکی را انتخاب کنید. گفتنی است که روغن دارچین عطر بسیار خوبی داشته و زمانی که با روغن میوه‌های حاوی اسید سیتریک ترکیب می‌گردد طعم فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.

کرم بچه را در ظرف شیشه‌ای ریخته و روغن پرتقال را به آن اضافه کنید، سپس روغن دارچین را افزوده و مواد را باهم مخلوط کنید و چندین ساعت به آن استراحت دهید. این کرم را روزانه مصرف کرده و بر روی پوست خود ( به صورت دایره‌وار ) ماساژ دهید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۴
روغن پرتغال و دارچين از کجا گير بياريم حالا؟
سلام.روغن پرتقال و دارچین را از کجا تهیه کنیم.تا حالا نشنیده بودم که پرتقال و دارچین روغن دارن.
کسی میدونه کرم بچه چیه و از کجا میشه و با چه نامی میشه تهیه کرد؟
اين روغنا كجا پيدا ميشه آخه اصلش ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها