بازدید 1879

داورزنی: انتظار مردم از والیبال به حق زیاد است

کد خبر: ۴۹۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 06 May 2015
رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود 500 میلیون نفر تماشاگر بازی‌های لیگ جهانی باشند،گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 40 میلیون بیننده تلویزیونی در داخل کشور به تماشای بازی‌های لیگ جهانی بنشینند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال یک سال پر فراز و نشیب را پیش رو دارد گفت: نفرات اعزامی به مسابقه‌ها در تیم والیبال زیر 23 سال جمعه مشخص می‌شود. تیم بزرگسالان نیز شنبه و یکشنبه سفر 36 روزه خود را شروع می‌کنند. این تیم ابتدا به چک برای آمادگی بیشتر برای مسابقه‌های لیگ جهانی می‌رود و سپس برای هفته دوم لیگ جهانی به لهستان خواهد رفت. پس از آن تیم والیبال بزرگسال به روسیه می‌رود و سپس برای 6 بازی آخر به تهران خواهد آمد. بازی‌ها از 26 ماه می شروع می‌شوند.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در لیگ جهانی بیش از 40 میلیون بیننده در داخل کشور به تماشای بازی‌ها بنشینند گفت: انتظار می‌رود در خارج نیز بیش از 250 میلیون نفر یا حتی در مجموع 500 میلیون نفر بیننده بازی‌های لیگ جهانی باشند.

داورزنی با اشاره به انتظار زیاد مردم از تیم والیبال در رده‌های مختلف که البته انتظاری به حق است گفت: سه قدرت تراز اول دنیا در گروه ایران قرار دارند که شامل آمریکا، لهستان و روسیه هستند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفق شدن تیم والیبال در بازی‌های لیگ جهانی گفت: بانک سامان در سه سال پیش رو به ما کمک می‌کند تا برنامه‌هایمان را به موقع و بر اساس برنامه‌ریزی پیش ببریم. با همکاری این بانک کار مشترکی را در راستای مصرف بهینه آب و توجه به بحران کشور برای کمک به وزارت نیرو انجام می‌دهیم به گونه‌ای که تیم والیبال سفیر آب ایران برای نخستین بار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها