بازدید 1718
در موضوع مالیات کی‌روش اذیت شدیم

کفاشیان: دنبال ریاست کمیته بازاریابی آسیا هستم

کد خبر: ۴۹۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 06 May 2015
علی کفاشیان از حل مشکل مالیاتی کارلوس کی‌روش خبر داد و اعلام کرد بدهی مالیاتی سرمربی تیم ملی تعیین تکلیف شده است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران که به تازگی به عنوان نائب رییسی AFC دست یافته در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره مشکل مالیاتی کی‌روش گفت: تکلیف مالیات کی‌روش معلوم شد و طی آن قرار شده بخشی از پول را به صورت نقدی و باقی آن را به صورت قسطی پرداخت کنیم. با دریافت مفاساحساب این مشکل برطرف خواهد شد و کی‌روش مشکل خروجی نخواهد داشت. این اتفاق نباید رخ می‌داد و یک مقدار در این مساله ما اذیت شدیم.

کفاشیان سپس درباره انتخابش به عنوان نائب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: زمانی که من بعنوان نائب رییس انتخاب شدم به دنبال این هستم که از 10 -12 کمیته قوی و تاثیرگذار این کنفدراسیون یک کمیته را به فوتبال ایران اختصاص دهیم و به همین منظور به دنبال این هستم از بین یکی از کمیته‌های مالی یا بازاریابی یکی از آنها را کسب کنیم. با توجه به اینکه نائب رییسی کنفدراسیون یکی از تصمیم‌گیران اصلی است این مساله برای فوتبال ما اهمیت زیادی دارد و ما از این ببعد در تصمیم گیری‌های مهم برای فوتبال آسیا نقش خواهیم داشت.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در پایان درباره شرایط تیم ملی و انتخاب افشین پیروانی به عنوان مدیر این تیم گفت: همه چیز خوب و هماهنگ شده پیش می‌رود و آقای پیروانی هم کارش را به خوبی دنبال می‌‌کند و برنامه یکساله تیم ملی را هماهنگ کرده‌ایم و آن را پیش می‌بریم و به دنبال کارهای بزرگ هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار