بازدید 2471
مراسم رونمایی از تندیس آب و بدرقه ملی‌پوشان والیبال برگزار شد

ملی‌پوشان والیبال با حضور دو وزیر بدرقه شدند

کد خبر: ۴۹۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 06 May 2015
ملی‌پوشان والیبال برای حضور در لیگ جهانی 2015 امروز طی مراسمی بدرقه شدند.

به گزارش فارس، مراسم رونمایی از تندیس آب و بدرقه بازیکنان تیم ملی والبیال با شعار آب هست ولی کم است و با حضور چیت چیان وزیر نیرو و گودرزی وزیر ورزش و طاهری مدیرعامل بانک سامان، داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد و در ابتدای این مراسم سید احمد طاهری مدیرعامل بانک سامان دقایقی برای حضار صحبت و برای تیم ملی والیبال آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه محمدرضا داورزنی طی سخنان کوتاهی گزارشی از عملکرد فدراسیون والیبال و تیم‌های ملی ارائه کرد. پس از آن هم نماهنگی در مورد موفقیت‌های تیم ملی والیبال برای حضار پخش شد. در پایان این نماهنگ مازیار ناظمی مجری برنامه و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش اظهار داشت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بانوان هم بتوانند در سالن‌های والیبال حضور پیدا کنند.

در ادامه مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش در سخنانی اظهار داشت: والیبال یک الگوی مناسب است و محیط پاکی دارد. این روند باید تداوم داشته باشد و نسل‌های آینده هم از آن الگوبرداری کنند. همچنین چیت چیان وزیر نیرو در سخنانی برای تیم ملی والیبال در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه از تندیس آب توسط سعید معروف و سید محمد موسوی رونمایی شد و پس از آن بازیکنان مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از طرف شرکت آبفای تهران یک سفر زیارتی به کربلای معلی هم به بازیکنان اهدا شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها