بازدید 2478

حمله خمپاره ای مجدد به شهر مرزی نجران

کد خبر: ۴۹۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 06 May 2015
شهر مرزی نجران عربستان بار دیگر هدف حمله خمپاره ای قرار گرفت که در جریان آن یک نیروی امنیتی کشته و یک نفر از نگهبانان زندانی در این شهر زخمی شدند. 

به گزارش «تابناک»،  پایگاه الوطن عربستان در خبری فوری گزارش داد که در نتیجه اصابت خمپاره به نجران عربستان، یک نیروی امنیتی کشته و یک نفر از نگهبانان زندان نجران زخمی شدند.

شبکه اسکای نیوز نیز گزارش داد که در نتیجه حمله خمپاره ای به شهر مرزی نجران یک نیروی امنیتی به قتل رسید و یک نفر دیگر از نگهبانان زندان این شهر زخمی شد.

رسانه‌ها دیروز از حمله خمپاره ای به نجران و اعلام تعطیلی مدارس در این شهر تا بیش از سه ماه آینده و توقف پرواز هواپیماها در جنوب عربستان خبر داده بودند.

رسانه های سعودی تصاویر تشییع جنازه یک نظامی این کشور با درجه سروانی را منتشر کردند که  در اثر حمله خمپاره ای به بیمارستان نظامی در نجران کشته شده است.

 این در حالی است که رسانه‌های عربستان سعودی دیروز از کشته شدن "یاسر القحطانی" با درجه سروانی در حمله خمپاره ای در مرز با یمن خبر داده بودند.

منابع قبیله‌ای یمن دیروز گزارش دادند که 12 نظامی سعودی در درگیری با قبایل یمن در منطقه مرزی یمن با عربستان کشته شدند.

بر اساس این گزارش، در این حمله همچنین دو دستگاه بولدوزر به صورت کامل منهدم شده و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات به غنیمت گرفته شده است.


تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی