بازدید 1662

استخدام 47 خلبان غربی برای شرکت در حمله به یمن

کد خبر: ۴۹۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 06 May 2015
روزنامه فلسطینی (المنار) فاش کرد که رژیم سعودی برای حمله هوایی علیه ملت مظلوم یمن 47 خلبان از کشورهای مختلف غربی استخدام کرده است.

به گزارش «تابناک»، در پایگاه اینترنتی المنار آمده است که تعدادی خلبان نیزاز کشورهای عربی به ویژه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس وشش خلبان پاکستانی برای بمباران مناطق مختلف یمن از رژیم سعودی پول های هنگفت دریافت می کنند.

منابع المنار به نقل از گزارش های امنیتی خاطرنشان کرده اندکه پهپادهای شناسایی آمریکا ودستگاه های امنیتی غربی اطلاعات لازم را دراختیار خلبانان جنگنده های متجاوز قرار می دهند تا اهداف تعیین شده را بمباران کنند و بیشتر این اهداف مناطق مسکونی ، بیمارستان ها ، مدارس ، ایستگاه های سوخت رسانی ، نیروگاه های برق و منابع آبی یمن هستند.

این روزنامه فلسطینی نوشت: یک اتاق عملیات در وزارت دفاع رژیم سعودی هدایت و نظارت بر عملیات علیه ملت مظلوم یمن را عهده دار می باشد و نمایندگان کشورهای کمک کننده به آل سعود در این تجاوز در آن حضور دارند.

المنار به نقل از منابع خود تاکید کرد: هواپیماهای ویژه ترابری نظامی اسراییل گاه گاهی سلاح ها و مهمات به ویژه موشک های زمین به هوا را در پایگاه های نظامی سعودی ها تخلیه می کنند تا همواره زرادخانه رژیم سعودی برای ادامه جنایات وحشتناک علیه ملت مظلوم یمن پر باشد.


ایرنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان