بازدید 2503

آثار منفی تفکر تروریسم کاملا روشن است

کد خبر: ۴۹۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 06 May 2015
یک عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی استفاده خوب و فراگیر از رسانه‌ها برای تبیین و نهادینه‌سازی اهداف و اقدامات حامیان تروریسم بین‌المللی برای دولت‌ها و ملت‌های آزادی‌خواه را از مهمترین توصیه‌هایش به دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور بیان کرد.

به گزارش ایسنا محمدحسین فرهنگی درباره دومین کنگره بین‌المللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور، گفت: برگزاری این کنگره یکی از بسترهای روشنگری جهانی جمهوری اسلامی ایران علیه اقدامات تروریست‌های بین‌المللی است.

وی پوشش خبری گسترده در کنار فعال‌شدن کمیته‌های فرعی را موجب مؤثرترشدن نتایج این کنگره دانست.

وی با بیان این‌که «آثار منفی تفکر ترور و تروریسم در سطح جهان کاملا روشن است»، تصریح کرد: همه مردم در سراسر جهان متوجه عملکرد و نقش تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در از بین بردن مردم و دولت‌مردان مورد هدف هستند.

این عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: معنای ترور و تروریسم با دفاع از کشور و منافع ملی کشورها از سوی صهیونیست‌ها و کشورهای غربی حامی تروریسم دستخوش تحریف شده است.

وی ادامه داد: تروریسم دولتی غرب درصدد از بین‌بردن مرز بین تروریسم و دفاع از آزادی و منافع کشورهاست. در تعریف کشورهای پدیده‌آورنده و حامی تروریسم، دفاع از آزادی و کیان کشورها و ارزش‌های انسانی حمایت از تروریسم است؛ ولی قتل و جنایت ضدبشریت موجه جلوه داده می‌شود. غول خبری و رسانه‌ای غرب نیز کاملا همراه و هماهنگ با سیاستمداران خود، مدافعان منافع ملی کشورها و حامیان این مدافعان را تروریست معرفی می‌کند.

وی تاکید کرد: به‌همین‌دلیل نیاز به روشنگری در صحنه بین‌المللی و استفاده از نظرات صاحب‌نظران برای افشای اغراض، نیات و عملکرد تروریست‌های واقعی در مجامع و برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در این‌باره بیش از قبل احساس می‌شود. این نگرش زمینه را برای از بین‌بردن اختلافات و ایجاد همگرایی بین کشورهای قربانی ترور بوجود می‌آورد.

نماینده مردم تبریز در مجلس نهم حضور پررنگ جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی را لازمه اثربخش‌شدن همگرایی کشورهای قربانی تروریسم دانست و افزود: فعال‌شدن دیپلماسی خارجی و حضور پر رنگ‌تر جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی موجب تبیین و شفاف‌سازی جنایت‌ها و اقدامات تروریستی دولت‌های حامی تروریسم می‌شود که در نهایت موجب ایجاد همگرایی بین کشورهای قربانی تروریسم خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار