بازدید 2372

اعلام شهریه مدارس غیردولتی تا نیمه خرداد

کد خبر: ۴۹۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 06 May 2015
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام شهریه مدارس غیردولتی حداکثر تا اواسط خردادماه خبر داد و گفت: هنوز شهریه هیچ مدرسه ای برای سال جدید اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، مجتبی زینی‌وند با اشاره به اینکه سال گذشته سقف شهریه مدارس غیردولتی هشت میلیون و هشتصد هزار تومان بود اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید هنوز هیچ شهریه‌ای تعیین و اعلام نشده و طلب ارقامی چون 20 میلیون تومان در برخی مدارس صحت ندارد و شایعه است.

وی افزود: اگر شخصی مدرکی دال بر دریافت شهریه‌ای با مبالغ این چنینی دارد به ما ارائه کند، مطمئنا برخورد کرده و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره میزان و زمان اعلام شهریه های سال تحصیلی جدید گفت: هنوز در مرحله بررسی اسناد هستیم. امسال الگوی شهریه مدارس غیردولتی برای دومین بار به مدارس ارائه شد.

زینی وند ادامه داد: مدارس تا پایان فروردین ماه فرصت داشتند اطلاعات خود را وارد سامانه الگوی شهریه کنند. این اطلاعات که بر مبنای خود اظهاری موسسان مدارس جمع آوری شده در کارگروه شهریه تشکیل شده در مناطق بررسی و صحت و سقم آن مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگروه‌ها، شهریه‌های مدارس را متناسب با هزینه تمام شده اعلام می‌کنند عنوان کرد: هنوز شهریه هیچ مدرسه‌ای در کشور اعلام نشده است.

مدیر کل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شهریه ها باید حداکثر تا اواسط خرداد ماه اعلام شوند گفت: اولیا می‌توانند به وبسایت مدارس غیردولتی و کلیه ادارات آموزش و پرورش مراجعه و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل