بازدید 1474

25 کشته و ده‌ها زخمی در حملات جنگنده‌های سعودی به «صعده»

کد خبر: ۴۹۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 06 May 2015
حملات جنگنده‌های سعودی به استان «صعده» یمن بیست و پنج کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت و در همین حال ارتش و نیروهای مردمی در مقابله با عناصر القاعده و شبه نظامیان هادی به پیشروی‌های خوبی در استان‌های «مارب» و «لحج» دست یافتند.

به گزارش «تابناک»، حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان صعده در شمال یمن دست کم بیست و پنج کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت که بیش ‌تر آنها زنان و کودکان هستند.

هواپیماهای سعودی منزل عبدالله الابی یکی از شهروندان صعده را هدف گرفتند که شماری کشته و زخمی بر جای گذاشت و دیگر حملات نیز عمدتا در اطراف شهر صعده و برخی در مناطق دیگر این استان صورت گرفت.

مناطق «سحار»، مناطق مسکونی در اطراف مرکز فرهنگی استان صعده و منطقه الحصامه هدف ده‌ها موشک قرار گرفت.
منطقه «مفرق الصلح» نیز هدف بیست حمله قرار گرفت که به تخریب مغازه‌ها و نمایشگاه‌های خودرو در این منطقه منجر شد.

از سوی دیگر ارتش یمن و کمیته‌های مردمی انصارالله به پیشروی‌های خود در مناطق درگیری با عناصر القاعده در دو استان مارب و لحج ادامه می‌دهند.

ارتش و نیروهای مردمی با پیشروی میدانی در استان مارب در شرق صنعا به سوی جبل الهیل، الکمب و مسیر مواصلاتی بین مارب و صنعا پیش رفتند.

در استان لحج در جنوب یمن ارتش با پشتیبانی نیروهای مردمی انصار الله پس از درگیری‌های شدید با عناصر القاعده و شبه نظامیان هوادار منصور هادی و کشتار تروریست‌ها به پیشروی‌هایی در اطراف شهر الحوطه و منطقه السفینه دست یافتند.


فارس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان