بازدید 1793
نیاز باشد و فرصت کنم در مجمع فدراسیون فوتبال هم حاضر می‌شوم

حسنی‌خو:فدراسیون‌ دیگر نمی‌تواند مالیات‌ها را برعهده بگیرد

کد خبر: ۴۹۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 06 May 2015
 مشاور وزیر ورزش و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید که مالیات کی‌روش را نمی‌توان کاری کرد اما فدارسیون‌ها دیگر حق ندارند مالیات مربیان را پرداخت کنند.

رضا حسنی‌خو در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اینکه آیا برای برگزاری اردوی تیم ملی در ترکیه کمکی به فدراسیون فوتبال خواهد کرد یا نه، گفت: بنایی به دخالت در چنین اموری را ندارم اما اگر بتوانم و نیاز به کمکی باشد مطمئناً کمک خواهم کرد تا تیم ملی برنامه‌هایش را پیش ببرد.
وی افزود: کمک‌های مالی وزارت ورزش و جوانان همان کمکی است که به تمام فدراسیون‌ها می‌شود. به فدراسیون فوتبال هم به همین اندازه کمک خواهد شد و بیشتر از این پرداختی نخواهیم داشت.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره حل مشکل مالیاتی کارلوس کی‌روش که باعث ممنوع‌الخروجی این مربی شده بود، اظهار داشت: جلسه‌ای روز دوشنبه با مدیران اداره مالیات برگزار شد. مناف هاشمی در این جلسه حضور داشت و مشکل حل شد. نیاز بود از سوی فدراسیون فوتبال فوتبال هم اقداماتی صورت بگیرد تا مشکل ممنوع‌الخروجی کی‌روش حل شود.
حسنی‌خو در واکنش به این موضوع که در این مدت کی‌روش به دلیل ممنوع‌الخروجی‌اش مصاحبه‌های زیادی انجام داد و اعلام کرد گروگان شده یا حقوق شهروندی‌اش را نادیده گرفته‌اند، عنوان کرد: کی‌روش حق دارد چون این اتفاق پیش از عید رخ داد و او برای رفتن به اردوی اتریش تیم ملی هم دچار مشکل شد. وقتی این مشکل تاکنون حل نشده بود باعث شد کی‌روش هم واکنش نشان دهد و باید به او حق بدهیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره قانون ممنوعیت پرداخت مالیات مربیان توسط فدراسیون‌ها گفت: قرار شد که از این به بعد هیچ باشگاه و فدراسیونی مالیات بازیکنان و مربیان را به عهده نگیرد و این موضوع هم به همه فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها ابلاغ شده است. آنها حق ندارند که مالیات مربیان و بازیکنان را بپردازند و این موضوع شامل حال فدراسیون فوتبال هم می‌شود.

«اکنون مالیات سنگین کارلوس کی‌روش به عهده فدراسیون فوتبال است، این قانون شامل حال این قرارداد نیز خواهد شد؟» وی در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: قرارداد کی‌روش از قبل بوده و مالیات او را نمی‌توان کاری کرد اما از این به بعد فدراسیون‌ها حق ندارند مالیات مربیان را به عهده بگیرند. فدراسیون فوتبال هم اگر بخواهد قرارداد کی‌روش را دوباره تمدید کند چنین حقی نخواهد داشت.

حسنی‌خو که اخیراً در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری شرکت کرده بود درباره اینکه آیا در مجمع آینده فدراسیون فوتبال هم حضور خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: معمولاً در مجامع انتخاباتی حضور دارم و اگر نیاز باشد و فرصتی شود در مجمع آینده فدراسیون فوتبال هم حاضر خواهم شد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره شایعه‌ای که در خصوص ارتباط او با احسان علیخانی وجود دارد و گفته می‌شود وی برادر این مجری تلویزیونی است، گفت: در این مسائل وارد نشوید و علاقه‌ای به صحبت در این خصوص ندارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها