بازدید 2247

می‌گویند تورم وجود ندارد اما مردم چیزی غیر از این را لمس می‌کنند

کد خبر: ۴۹۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 06 May 2015
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مشکلات اقتصادی کشور با صحبت کردن و وعده و وعید دادن حل نمی‌شود و باید ضمن حمایت از تولید ملی نظارت کافی بر امور اقتصادی صورت گیرد تا ما شاهد حل مشکلات باشیم.

حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی در کشور گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تورم بالایی که وجود دارد مردم از نظر معیشتی در تنگنا قرا دارند و علت آن هم این است که یک مدیریت صحیح نظارتی در اداره امور اقتصادی وجود ندارد.

وی افزود: اعلام می‌شود که تورم و رکود وجود ندارد اما واقعیت‌های جامعه چیز دیگری می‌گوید و مردم مسائلی غیر از این را مطرح می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: شاید یکی از دلایل وضعیت موجود اقتصادی کشور این باشد که ما از این بخش غفلت داشته‌ایم و به جای توجه به مسائل معیشتی مردم چشم به مذاکرات هسته‌ای دوخته‌ایم و اینکه این مذاکرات به چه نتیجه‌ای خواهد انجامید.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر به سخنان مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی توجه جدی صورت گیرد و توجه لازم به تولید داخل انجام شده و نظارت دقیق اعمال شود می‌توان مشکلات اقتصادی موجود را حل کرد و باید دانست مشکلات مردم با وعده و وعید و صحبت کردن قابل حل نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان