بازدید 2486
رقابتهای کشتی قهرمانی آسيا - قطر؛

آزادکاران ایران حريفان خود را شناختند

کد خبر: ۴۹۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 06 May 2015
مراسم وزن کشی چهار وزن اول رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا سه‌شنبه شب در شهر دوحه قطر برگزار شد و نمایندگان ایران با شناخت رقبای خود از ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز به مصاف حریفان می روند.

به گزارش مهر، در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس سرمستی در دور اول به مصاف ژانگ از چین می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار ازبکستان (ندیرجان صفراف) و قرقیزستان (نادربیک اوول) روبرو می‌شود.

مسعود اسماعیل‌پور در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور اول با وراسینگ از سریلانکا روبرو می‌شود و در دور دوم هم با برنده مبارزه قطر و پاکستان دیدار می‌کند. اسماعیل‌پور در این وزن که ۱۸ نفر حضور دارند، در صورت پیروزی در دور سوم  با برنده نمایندگان هند و ازبکستان (روسلان پلی‌یف) مصاف می دهد.

اما در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور اول با عظمت دولت بیک بایف (نایب قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۴) مبارزه می‌کند که فینال رقابتهای قهرمانی جوانان جهان یکبار دیگر تکرار خواهد شد. کریمی در صورت پیروزی با برنده دیدار گون هیوک بوم از کره‌جنوبي و امیدجان عثمان اف قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۳ و نفر سوم بازی‌های آسیایی ازبکستان روبرو می‌شود. در وزن ۸۶ کیلوگرم هم ۱۲ کشتی گیر وزن کشی کردند.

کمیل قاسمی هم در اولین مسابقه خود به مصاف ژانگ دنگ از چین می‌رود و در دور دوم هم با برنده دیدار نمایندگان عراق و ترکمنستان روبرو می‌شود. در این وزن ۱۳ کشتی گیر حضور دارند.

بیست و هشتمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سالن اسپایر شهر دوحه که در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ نیز اختصاص به رشته کشتی داشت، برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل