بازدید 2496
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گرگان:

انصراف از مسیر مبارزه از شگردهای دشمن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انصراف از مسیر مبارزه در بین مردم ایران، از شگردهای دشمن است.
کد خبر: ۴۹۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 05 May 2015
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انصراف از مسیر مبارزه در بین مردم ایران، از شگردهای دشمن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،سعید جلیلی، شامگاه سه‌شنبه در همایش ولایت و بصیرت در حوزه علمیه امام صادق(ع) اظهار داشت: انحراف از اصل مبارزه دیگر شگرد دشمن در این راه است.

وی افزود: یکی از افتخارات یک ملت تجارب ارزشمندی است که در طول تاریخ پیدا کرده و هر ملتی تجربه‌های تلخ و شیرین متناسب با رویدادهایی که در طول تاریخ پیش آمده دارد، که یک سرمایه است.

به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باید دید چه اتفاقی در ایران افتاده است که کشورهایی که ادعای فرمانروایی دنیا را دارند در برابر ایران اظهار عجز می‌کنند و این مهم است که ملت ایران بدانند چه اتفاقی افتاده است.

جلیلی تاکید کرد: 8 سال جنگ به ما تحمیل شد اما در این 8 سال تنها صدام با ما نمی‌جنگید و همین کشورهایی که امروز ایران را تحریم کرده‌اند با ما می‌جنگیدند و گزینه اول آنها گزینه نظامی بود، اما باید دید امروز صدام کجاست و ما کجا هستیم.

جلیلی اظهار کرد: امروز ملت ما به عیان تجربه کردند که دشمن می‌تواند اذیت و آزار برساند اما نمی‌تواند آسیب جدی برساند و همه تلاش دشمن در این است این پیروزی‌ها را بپوشاند و نگذارد ملت ایران نقاط قوت خود را پیدا کند و می بینند که یک شجره طیبه‌ای شکل گرفته و هر روز ثمرات خود را می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: چرا برای پاکستان و هند قطعنامه صادر نمی‌کنند و حتی با آنها روابط هسته‌ای هم دارند و چرا همه توجهشان به جمهوری اسلامی ایران است؟ امروز این تجربه ملت ما یک تجربه گران‌سنگ است که هرقدر به آنچه باور داشته عمل کرده همان میزان موفق بوده و دشمن همه تلاشش بر این است که این موفقیت را داشته باشد.

جلیلی به 170 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این شبکه‌ها برای پر کردن اوقات فراغت مردم ما ایجاد نشده‌اند و دشمن این شبکه‌ها را تغذیه می‌کند و می‌داند دارد یک تمدن بر مبنای اسلام ناب شکل می‌گیرد و می‌خواهد مانع این امر شود و می‌داند اگر این تمدن شکل بگیرد چه آثار و برکاتی دارد.

به گفته وی دشمن می‌فهمد که باید در این دنیا مانع این شود که این تمدن شکل بگیرد و این گفته مقام معظم رهبری که ما به آمریکا اعتماد نداریم بر مبنای تجربه ما است که شیطان و شیاطین قابل اعتماد نیستند.

وی با اشاره به غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم توسط دانشمندان هسته‌ای کشور تاکید کرد: 850 هزار بیمار در کشور به این غنی‌سازی نیاز داشتند و جوانانی پیدا شدند که دانشمند و فیزیکدان بودند و نماز شب را به پا می‌داشتند و ایستادند و جان خود را دادند و این غنی‌سازی را انجام دادند.

جلیلی گفت: دشمن بیشتر از غنی‌سازی، نگران چنین جوانانی است و هم‌اکنون ملتی پیدا شده که می‌گوید من نمی‌ترسم و دشمن می‌بیند که در محاسبات خود اشتباه کرده و قدرتی شکل پیدا کرده که نمی‌تواند اراده خود را به وی تحمیل کند.

وی اظهار کرد: دشمن می‌داند اگر رویارویی با ملت ایران صورت بگیرد ما پیروز میدان هستیم و می‌خواهد فرصت‌ها را تهدید نشان بدهد و هزینه‌های پیروزی را بالا ببرد اما ما باید فرصت‌های خود و نقاطی که سبب پیروزی ما شده را بشناسیم و ما تنها مقاومت نمی‌کنیم بلکه تکثیر هم می‌شویم.

جلیلی افزود: دشمن نگران این فرصت است که دارد شکل می‌گیرد و ایجاد انصراف از مبارزه و انحراف  از اصل مسیر در مبارزه از شگردهای دشمن است و القاعده و داعش نیز در همین راستا بوجود آمده‌اند و می‌خواهد با این گروه‌های انحرافی ما را مشغول کند.

وی تاکید کرد: از الگوهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران این بود که وحدت را حول محور ولایت فقیه ایجاد کند و دید که این وحدت چه ظرفیت بزرگی ایجاد می‌کند، پس باید هوشیار باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن هرچه می‌توانست درباره ایران به‌کار برد، گفت: فکت‌شیتی که منتشر کردند می‌گوید همه کارها هم که انجام شود باید تحریم‌ها حفظ شود اما اگر با اتکا به درون پیش برویم پیروزی‌های بزرگی رقم خواهد خورد و این را دشمنان نیز فهمیده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار