بازدید 2745

احتمال برگزاری مسابقه بوکس بین می‌ودر و امیرخان

کد خبر: ۴۹۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 05 May 2015
فلوید می‌ودر بعد از پیروزی در بزرگ‌ترین مسابقه بوکس قرن برای آخرین مبازه حرفه‌ای خود برنامه‌ریزی می‌کند. او قرار است در ماه سپتامبر این مسابقه را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، امیرخان بوکسور 28 ساله انگلیسی اعلام کرد که می‌ودر می‌خواهد آخرین مبارزه خود را با او انجام دهد. او در ادامه اظهار داشت که مانی پاکیائو نیز تمایل دارد که با او مسابقه دهد اما او می ودر را انتخاب می‌کند.

امیرخان اظهار داشت که مدیر برنامه می‌ودر هفته گذشته در این باره با او صحبت کرده است. او در ادامه افزود: آن‌ها می‌دانند که از نظر اقتصادی این یک مبارزه بزرگ و جالب خواهد بود. من فکر می‌کنم که تیم می ودر می‌خواهد که مبارزه برگزار شود. من با تیم پاکیائو صحبت کردم و آن‌ها نیز همین را گفتند که مبارزه را می‌خواهند. می ودر قصد دارد که قبل از بازنشستگی آخرین مسابقه خود را در ماه سپتامبر برگزار کند. اینکه این مسابقه در ماه سپتامبر باشد احتمالا برای امیرخان مشکل خواهد بود زیرا او مسلمان است و در این زمان روزه می‌گیرد.

او در این باره گفت: من نمی‌توانم در سپتامبر مبارزه کنم زیرا ماه رمضان است بستگی به برنامه‌ام دارد که چه زمانی بتوانم مسابقه دهم اما اگر بتوانیم مبارزه را امسال یا اوایل سال آینده برگزار کنیم من بسیار موافق هستم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی