بازدید 6553

ظریف چه کسانی را در توییتر دنبال می‌کند؟

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه یکی از دیپلمات‌های ایرانی است که صفحه‌ شخصی‌اش در توییتر پرطرفدار است.
کد خبر: ۴۹۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 05 May 2015
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه یکی از دیپلمات‌های ایرانی است که صفحه‌ شخصی‌اش در توییتر پرطرفدار است.

به گزارش ایسنا، 257 هزار و 300 نفر نوشته‌های او را در توییتر دنبال می‌کنند.

در مقابل، این دیپلمات کهنه‌کار تنها صفحات 15 نفر را در توییتر دنبال می‌کند. صفحات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حسن روحانی از جمله صفحاتی هستند که وزیر امور خارجه آنها را Follow کرده است.

در بین دیپلمات‌های خارجی، او صفحات محمد البرادعی مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و برنده جایزه صلح نوبل، احمد داوود اغلو نخست‌وزیر ترکیه و کارل بیلت وزیر امور خارجه سوئد (او از سال 94 - 91 نخست‌وزیر سوئد بوده است) را دنبال می‌کند.

دو پژوهشگر و کارشناس مسائل خاورمیانه و دنیای اسلام (ولی‌رضا نصر، خوان کول)، سه روزنامه‌نگار و گزارشگر خارجی (آن کوری، لورا روزن و هومان مجد) و چهار خبرنگار و گزارشگر ایرانی (اکرم شریفی خبرنگار فارس، زینب اسماعیلی خبرنگار شرق، زهرا اصغری خبرنگار ایسنا و مهدی رهبر خبرنگار ایرنا) دیگر افرادی هستند که ظریف، صفحاتشان را دنبال می‌کند.

ولی‌رضا نصر پژوهشگر و نویسنده در حوزه دنیای اسلام و مسائل خاورمیانه است. او هم‌اکنون رئیس مدرسه آموزش‌های تخصصی بین‌المللی جان هاپکینز است. خوان کول هم پژوهشگر و صاحب‌نظر در امور خاورمیانه و جنوب آسیاست.

آن کوری گزارشگر و مجری شبکه خبری NBC است که با حسن روحانی مصاحبه تلویزیونی کرده است. لارا روزن، روزنامه‌نگار و گزارشگر ال‌مانیتور است و هومان مجد نیز روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی‌تبار است که در آمریکا فعالیت می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل