بازدید 2121

احساس امنیت بر خود امنیت مقدم است

کد خبر: ۴۹۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 05 May 2015
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که کارگران می‎توانند نقشی اساسی و مهم در ایجاد امنیت و کاهش جرایم و آسیب‎ها در جامعه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، علاءالدین بروجردی در جمع کارگران افزود: یکی از اساسی‎ترین نیازهای جامعه امنیت است و ایجاد امنیت در جامعه محقق نخواهد شد جزء با مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم و مشارکت همه دستگاه‎ها و نهادهای برون سازمانی با نیروی انتظامی که این باعث گسترش و حفظ امنیت خواهد شد.

وی تأکید کرد: همه ما باید برای ارتقاء امنیت در جامعه تلاش کنیم تا احساس امنیت را در بین مردم ارتقاء دهیم، چرا که احساس امنیت بر خود امنیت مقدم است.

بروجردی با تأکید بر ایمن‎سازی محل‎های کسب و کار خاطرنشان کرد: نصب لوازم و دوربین‎های مجهز در کارگاه‎ها، اقدام پیشگیرانه و بازدارنده‎ای در مقابله با وقوع سرقت درمحل‎های کسب است.

نماینده مردم بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امنیت در شهرستان بروجرد در حد عالی و رو به پیشرفتی مثال‎زدنی است؛ با تلاش‎های شبانه‎روزی فرمانده انتظامی بروجرد و کارکان این فرماندهی امنیت مطلوب و رو به رشدی در بروجرد شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: اگر بروجرد هم اکنون در حوزه نظم و امنیت و آرامش از شرایط خوبی برخوردار است، این نشان از درایت و تیزهوشی و لیاقت فرمانده انتظامی این شهرستان دارد که با شناخت دقیق و اجرای به موقع مأموریت‎ها توانسته با برخورد با سارقان، مخلان نظم و امنیت، موادفروشان و... امنیت مثال‎زدنی در بروجرد برقرار و رضایت شهروندان را جلب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار