بازدید 13955

انتشار اطلاعات iPad بزرگ اندازه و جدید شرکت اپل

چندی پیش اخباری مبنی بر تلاش شرکت اپل برای تولید محصول جدیدی از سری iPad با اندازه صفحه نمایش بزرگ منتشر شد ‌که‌‌ گفته می‌شود این iPad با نام iPad Pro قرار است روانه بازار شود. امروز (سه‌شنبه) اطلاعات جدیدی در خصوص طراحی و ویژگی‌های این iPad در سطح نت منتشر شده است.
کد خبر: ۴۹۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 05 May 2015
انتشار اطلاعات iPad بزرگ اندازه و جدید شرکت اپلچندی پیش اخباری مبنی بر تلاش شرکت اپل برای تولید محصول جدیدی از سری iPad با اندازه صفحه نمایش بزرگ منتشر شد ‌که‌‌ گفته می‌شود این iPad با نام iPad Pro قرار است روانه بازار شود. امروز (سه‌شنبه) اطلاعات جدیدی در خصوص طراحی و ویژگی‌های این iPad در سطح نت منتشر شده است.


به گزارش «تابناک» خبرگزاری بلومبرگ حدود هشت ماه پیش گزارشی منتشر کرد که طی آن اشاره شده بود، ‌شرکت اپل به دنبال مذاکره با تأمین کنندگان قطعات برای ساخت یک iPad جدید با صفحه نمایش ۱۲.‌۹ اینچ است، حال آنکه بزرگ‌ترین iPad در حال حاضر iPad Air ۲ با صفحه نمایش ۹.‌۷ اینچ است.

اما اکنون اطلاعات جدیدی از طریق یکی از وب سایت‌های متعلق به شرکت اپل – اینجا - منتشر شده ‌که ویژگی‌های آی‌پد جدید اپل را تا حدی مشخص ساخته است.

انتشار اطلاعات iPad بزرگ اندازه و جدید شرکت اپل
یکی از نکات در خصوص این آی‌پد جدید این است که ‌تکنولوژی NFC دارد و برای کار با Apple Pay همانند آنچه در آیفون ۶ و ۶ پلاس وجود دارد به آی‌پد جدید اضافه شده است. البته این آی‌پد به جای اینکه مستقیم‌ برای پرداخت مورد استفاده قرار بگیرد، نقش یک ترمینال را بازی می‌کند که سیگنال‌های NFC را از طریق آیفون دریافت خواهد کرد.

یکی از مشکلات آی‌پد بزرگ اپل در این خصوص این خواهد بود که هنوز بسیاری از خرده فروشی‌ها در بازار تجارت آنلاین خود را برای هماهنگی با ترمینال‌های پرداخت بروزرسانی نکرده‌اند، حال آنکه اپل قصد دارد ‌با آی‌پد جدید خود، سرعت به‌روزرسانی را در این خصوص افزایش دهد.

همچنین تیم کوک مدیر عامل اپل اعلام کرده ‌که صفحه نمایش بزرگ‌تر در یک آی‌پد بزرگ‌تر منجر به توان کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌ها بهتر در راستای انجام امور خواهد شد. این در حالی است که پیش از این، دو رقیب اصلی اپل یعنی گوگل و مایکروسافت هر یک به ترتیب با تبلت‌های بزرگ اندازه خود یعنی Galaxy Note Pro و Surface Pro ۳ در این راه قدم برداشته بودند.

انتشار اطلاعات iPad بزرگ اندازه و جدید شرکت اپل

همچنین پیش از این، شایعاتی مطرح بود که بنا بر‌ آن‌ها گفته می‌شد، آی‌پد جدید اپل از یک قلم برخوردار است که گزارش اخیر Apple Insider این شایعات را تا حد زیادی تأیید کرده است. اپل به شکل سنتی مخالفت‌های زیادی با استفاده از قلم برای آی‌پد داشته ‌که سابقه این مخالفت‌ها به دوران استیو جابز فقید می‌رسد؛ اما این گونه که پیداست iPad Pro از یک قلم بلوتوث با حساسیت بسیار بالا برای دقت در عملیات برخوردار است.

انتشار اطلاعات iPad بزرگ اندازه و جدید شرکت اپل

همچنین این گزارش عنوان کرده ‌که آی‌پد جدید از پورت جدید USB-C بهره خواهد برد. این پورت جدید برای شارژ دستگاه، انتقال داده‌ها و فرستادن ویدئو از روی دستگاه به خروجی رایانه و یا تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپل ابتدا این پورت را در لپ‌تاپ جدید خود یعنی MacBook معرفی کرد.

انتشار اطلاعات iPad بزرگ اندازه و جدید شرکت اپل

در ‌‌نهایت اینکه این گزارش عنوان می‌کند، ‌اپل قرار است قابلیت Force Touch را به آی‌پد جدید اضافه کند. این قابلیت نیز برای اولین بار در ساعت هوشمند اپل معرفی شده ‌که به کاربر امکان می‌دهد با لمس محکم‌تر و شدید‌تر صفحه نمایش، گزینه‌های بیشتری را در خصوص هر آیتم ‌داشته باشد. همچنین Track Pad لپ‌تاپ جدید اپل نیز از قابلیت Force Touch برخوردار است و گفته می‌شود، آیفون آینده نیز به این امکان مجهز خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان