بازدید 2805

برانکو: امیدوارم جشن بزرگی برپا کنیم

کد خبر: ۴۹۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 05 May 2015
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید، دیدار مقابل بنیادکار رقابتی سخت و نتیجه آن برای پرسپولیس بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال بنیادکار که فردا ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: حضور کثیر خبرنگاران در این نشست گویای اهمیت مسابقه فرداست.

وی ادامه داد: طبیعی است که اگر مسابقه‌ای که فردا پیش رو داریم با موفقیت پشت سر بگذاریم تمامی نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم عاری از هرگونه اهمیتی خواهد بود. من تمام مسابقه‌های بنیادکار را دیده‌ام و آنچه مسلم است این که امتیازهای کمی که این تیم به دست آورده در تناسب مستقیم با کیفیت بالای آنها قرار ندارد.

او افزود: مطمئنم که روز دشواری را قرار است برابر بنیادکار پشت سر بگذاریم اما می‌توانیم با حضور هواداران به راحتی این روز را با موفقیت بگذرانیم. می‌خواهم هواداران به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ما باشند تا با هم بعد از بازی جشن بزرگی برپا کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل ضعف تیمش را تمرکز نداشتن بازیکنانش می‌داند یا ضعف فنی آنها را دلیل ناکامی‌شان برمی‌شمرد، اظهار کرد: ما با استفاده از تمرین‌ها می‌خواهیم ضریب اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم. برای این مسئله نیاز به نظم داریم و فکر می‌کنم بازی با پیکان نشان داد که به لحاظ تمرکز شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم. برابر این تیم حتی یک شانس گلزنی هم به حریف ندادیم اما شانس‌های زیاد گلزنی را از دست دادیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقش هواداران پرسپولیس در بازی فردا گفت: برای من خیلی روشن است که هواداران از نتایج پرسپولیس ناراحت و مایوس هستند. آنها حق دارند که از تیم‌شان همیشه قهرمانی بخواهند. عشق‌ورزی هواداران پرسپولیس به این تیم کوتاه مدت نیست و سنتی 50 ساله است. آنها همیشه یار و یاور این تیم بوده‌اند و عشق‌شان را به پرسپولیس در سختی و موفقیت‌ها نشان داده‌اند. این عشق آنها باعث شده که در روزهای سخت هم به ورزشگاه بیایند و من انتظار دارم که به همین دلیل آنها در بازی با بنیادکار از ما حمایت خیلی خوبی انجام دهند.

برانکو در پایان اضافه کرد: می‌خواهم در پایان صحبت‌هایم از حمایت هواداران و شما اهالی رسانه تشکر کنم و امیدوارم با شما عزیزان و هواداران پرسپولیس بعد از بازی جشن بزرگی برپا کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل