بازدید 1945
می‌خواهیم باز هم قهرمان شویم

آنچلوتی: ترسوها بازنده نیمه‌نهایی هستند

کد خبر: ۴۹۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 05 May 2015
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هر تیمی که بترسد، محکوم به حذف خواهد شد.

به گزارش فارس، کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار امروز با یوونتوس اظهار داشت:دیدار رئال مادرید و یوونتوس در حقیقت تقابل دو تیم بزرگ است که هریک می‌خواهد قدرتش را بر حریف دیکته کرده و به بهترین شکل نتیجه‌گیری کند. با توجه به حساسیت و شرایط خاص این مرحله گمان نمی‌کنم به صراحت گفت کدام تیم، بیشتر شانس دارد. سال قبل وقتی با بایرن مونیخ روبه‌رو شدیم، گفته می‌شد شانس کمتری داریم اما در پایان حتی به فینال رسیدیم و قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی یک جام معتبر مثل لیگ قهرمانان اروپا هر نتیجه‌‌ای امکان وقوع دارد. مطمئنا تیمی که بترسد، بازنده خواهد شد. و آن تیمی که شجاع باشد، برنده از زمین بیرون می‌آید. البته باید اعتراف کرد بازی کردن در تورین مقابل یووه کار ساده‌ای نیست.چون همیشه یوونتوس تیم‌‌های خیلی خوب و با قابلیت رقابت درمسابقات داشته است. با این حال رویای ما گذر از آن و رسیدن به فینال است. چون می‌خواهیم برای دومین سال پیاپی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شویم.

آنچلوتی در مورد شباهت‌های که در بازی یوونتوس با حریف قبلی آنها یعنی آتلتیکو مادرید وجود دارد، نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم شرایط یووه مثل اتلتیکو باشد. البته شخصیت بازی رئال و یووه با هم متفاوت است. در قیاس با اتلتیکو، تورینی ها بیشتر خود را صاحب توپ می‌کنند که همین وظیفه بازیکنان رئال را بیش از پیش خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همه حال باید با تمرکز کامل وارد بازی شویم. به اهمیت گل زده در خانه حریف کاملا واقف هستیم و می‌دانیم حتی یک گل بیشتر چقدر می‌تواند در لحظه پایانی، سرنوشت ساز شود.

او همچنین احتمال داد نظیر 2 بازی اخیر از سرخیو راموس به عنوان هافبک دفاعی برای بالا بردن توان خط میانی تیمش استفاده کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار