بازدید 2514

بهترین داور ۲۰۱۴ بازی بارسا - بایرن را سوت می‌زند

کد خبر: ۴۹۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 05 May 2015
 اتحادیه فوتبال اروپا قاضی جدال تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مشخص کرد.

به گزارش تسنیم، یوفا، نیکلا ریتزولی داور سرشناس ایتالیایی را به عنوان قاضی نبرد نخست تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، انتخاب کرد.

ریتزولی که تابستان سال گذشته جدال تیم‌های آلمان و آرژانتین را در فینال جام جهانی 2014 برزیل سوت زد، از سوی فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان نیز به عنوان بهترین داور فوتبال جهان در سال 2014 معرفی شد.

این داور ایتالیایی پیش از این در فصل جاری یک بار دیگر بازی بارسلونا را سوت زده بود که در آن بازی آبی‌و‌اناری‌پوشان در دور رفت از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست دادند.

در سمت دیگر بایرن مونیخ هم از دیدارهایی که ریتزولی برای این تیم سوت زده است، خاطرات خوبی دارد. ریتزولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته داور پیروزی 2 بر صفر باواریایی‌ها برابر آرسنال و قاضی جدال آنها با بورسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان سال 2013 بود که در آن بازی شاگردان یوپ هاینکس با نتیجه 2 بر یک بازی را بردند  پیروز شدند.

دیدار بارسا و بایرن فردا شب در نیوکمپ برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس