بازدید 12767
۸

ارزان‌ترین‌های بازار مسکن پایتخت

واحدهای متراژ کوچک با این قیمت (تا مرز 110 میلیون تومان) خریدشان با کمک وام 45 میلیون تومانی و حداکثر 65 میلیون تومان مبلغ نقدی، شرایط خرید را برای خریداران آسان می‌کند.
کد خبر: ۴۹۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 05 May 2015
امروز تعدادی از واحدهای مسکونی را که قیمت کل فروش آنها در بازار خرید کمتر از 110 میلیون تومان پیشنهاد شده است را معرفی می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، عمر بنای واحدهایی که ارزش کل آنها تا مرز 110 میلیون تومان تعیین شده است علاوه‌بر کلنگی، بعضا چند سال ساخت و حتی نوساز است.
از سوی دیگر شباهتی که بین تمامی این دسته از واحدهای مسکونی است، متراژ آنها است چراکه متراژ اکثرشان زیر 50 مترمربع است.

واحدهای متراژ کوچک با این قیمت (تا مرز 110 میلیون تومان) خریدشان با کمک وام 45 میلیون تومانی و حداکثر 65 میلیون تومان مبلغ نقدی، شرایط خرید را برای خریداران آسان می‌کند.
کمترین قیمت کل پیشنهادی برای فروش یک واحد مسکونی 49 متری 12 سال ساخت در خیابان قزوین، 100 میلیون تومان بوده است یعنی قیمت هر مترمربع آن 2 میلیون و 40 هزار تومان از سوی مالک اعلام شده است.

از سوی دیگر کمترین قیمت پیشنهادی فروش در ازای هر مترمربع یک میلیون و 700 هزار تومان است که بابت فروش واحدی به متراژ 62 متر 10 سال ساخت در خیابان مختاری واقع در خیابان خیام برآورد شده است.

نکته جالبی که در بین قیمت پیشنهادی فروش این واحدهای مسکونی به چشم می‌خورد، زیر قیمت بودن برخی از آنها است.

برای مثال: یک واحد مسکونی 40 متری که عمر آن 15 سال است در خیابان نامجو، متری 2 میلیون و 750 هزار تومان محاسبه شده است یعنی 110 میلیون تومان قیمت کل فروش واحد مذکور است.
اما کارشناسان در سایت املاک ایران فایل قیمت واقعی هر متر از این واحد را از 3 میلیون و 96 هزار تومان تا 3 میلیون و 696 هزار تومان عنوان کرده‌اند.

از طرف دیگر 2 میلیون و 400 هزار تومان قیمت هر متر از واحدی 45 متری، 20 سال ساخت از سوی مالک محاسبه شده است. این واحد در محدوده میدان امام حسین واقع شده است.
اما قیمت ارزنده هر متر مشابه این واحد بین 2 میلیون و 600 هزار تا 3 میلیون و 572 هزار تومان از نظر کارشناسان قیمت مسکن، اظهار شده است.

3 میلیون و880 هزار تا 4 میلیون و 142 هزار تومان قیمت حقیقی هر متر از یک واحد 42 متری 5 ساله در خیابان آزادی است، اما فروشنده قیمت هر متر از این واحد را 2 میلیون و 600 هزار تومان اعلام کرده است.

ارزان‌ترین‌های بازار مسکن پایتخت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۸
به نظر شما ایرانی باید توی خونه 40 متری زندگی کنه یعنی اینفدر بدبخت شدیم . آیا انسان تو 40 متر سلامت روح و روان و جسم خوهاد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
سخته ولی غیرممکن نیست. من با دو تا بچه تا همین 3 ماه پیش تو خونه 40 متری زندگی می کردیم .از نظر روحی و جسمی هم مشکلی نداشتیم!آنجا خوش است که دل خوش است!
اين را ميگويند دفاع بد از كاهش قيمت مسكن.
به چه روزی افتادیم، لونه مرغ صد میلیون تومان
با این همه فراوونی خونه!!!!! این همه مستاجر پس چی میگن؟
اینا که نوشتی خونه نیستند ، بهتر است به آنها لونه بگی تابناک
مطابق آمار زیر (میانگین قیمت یک متر آپارتمان نوساز در تهران)که درپایان هرماه توسط یکی از سایتهای معتبر وتخصصی مسکن (دلتا)ارائه وقابل مشاهده میباشد ، روند کلی قیمتها در سال 93 صعودی و در فروردین 94 ثابت بوده است :
فروردین1393 ( 5.59 میلیون تومان)
اردیبهشت 5.64
خرداد 5.85
تیر 6.20
مرداد 6.32
شهریور 6.38
مهر 6.13
آبان 6.23
آذر 6.37
دی 6.50
بهمن 6.36
اسفند 6.39
فروردین 1394 (6.39)
همانگونه ملاحظه میفرمائید روند کلی قیمت مسکن در تهران در سال 1393 صعودی بوده است و قیمتها در فروردین 94نسبت به اسفند 93 بدون تغییر و نسبت به فروردین 93 معادل14.31درصد افزایش داشته است .
باسلام . دو نکته در خرید واحد مسکونی به هموطنان عزیزم یاد آوری می کنم . امیدوارم مفید فایده باشد.
اولا :در تهران قیمت هر آپارتمان نوساز در هر منطقه ای هر قیمتی که می باشد به ازای سال اول 200 هزار تومان و به ازای هر سال مازاد بر آن 100 هزار تومان کسر کنید تا ببینید قیمتی که برای آپارتمان چند ساله به شما پیشنهاد شده مناسب هست یا خیر و به عبارتی به شما گران می فروشند و یا ارزان.
به عنوان مثال اگر قیمت آپارتمان نوساز در منطقه ای متری 4.5 میلیون است و موردی ، 10 ساله به شما پیشنهاد می شود بایتسی متری 3.4 باشد و اگر به شما مثلا متری 3.8 پیشنهاد شد بدانید که گران است.
ثانیا : به سن ساختمان گفته شده توسط مشاور توجه نکرده و یکی از راههای دانستن سن ساختمان دیدن کنتور برق و روئیت دو عدد سمت چپ کنتور برق است که سال اتمام ساختمان می باشد و چون طبق قوانین بانک مسکن سن ساختمان از تاریخ صدور جواز می باشد لذا حدود 1.5 تا دو سال نیز به تاریخ بدست آمده از کنتور اضافه کنید. چون متاسفانه اکثر گفته های مشاورین محترم املاک در مورد سن ساختمان با واقعیت ( یعنی روئیت تاریخ صدور جواز توسط خریدار ) بین 3 تا بعضا 8 سال تفاوت هست. لذا وقتی با مشاور به دیدن ملکی می روید حتما تاریخ نصب کنتور برق را ببینید و این فرمول را مد نظر داشته باشید. گرچه این عزیزان به این فرمول اعتقادی ندارند ولی همیشه اینجانب برای خود و دیگران با همین فرمول خانه خریداری کردیم . پس می شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان