بازدید 2571
با دایی حتی تلفنی هم صحبت نکرده‌ام

رضایی: استعفای جلالی در هیأت مدیره بررسی می‌شود

کد خبر: ۴۹۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 04 May 2015
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: استعفای مجید جلالی تا این لحظه به دست من نرسیده است، اما اگر این اتفاق رخ داده باشد نیز باید در هیأت مدیره و کمیته فنی و اتاق فکر باشگاه بررسی شود.

به گزارش سایت باشگاه سایپا، بیت اله رضایی ، مدیرعامل شر کت فرهنگی ورزشی سایپا  اظهار داشت: بحث استعفای جلالی را از طریق سایت‌ها متوجه شدم، متاسفانه برخی ازاین سایت‌ها به مساله حضور علی دایی در سایپا اشاره کرده بودند که قطعا این مساله را پیگیری خواهیم کرد. چراکه تاکنون با دایی حتی تلفنی هم صحبت نکرده‌ام. متاسفانه برخی افراد برای جلب مخاطب به  نشر اکاذیب و دروغ پردازی روی می‌آورند.

وی تاکید کرد: کدام مدیرعامل برای دو بازی سرمربی تیم خود را تغییر می‌دهد که من بخواهم این کار را انجام دهم. مطمئن باشید حتی اگر استعفای جلالی صحت داشته باشد و به دست من برسد باید آن را در  هیات مدیره و همچنین کمیته فنی و اتاق فکر باشگاه مطرح کنیم تا سپس درباره آن تصمیم گیری شود.

رضایی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است سایپا در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر قدرتمندتر ظاهر شود، اظهار کرد: قطعا اینگونه خواهد بود. البته در باشگاه سایپا بیش از هر مساله‌ای اخلاق و فرهنگ ارزش دارد و بیش از هرچیز برای حفظ و گسترش آن تلاش خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل