بازدید 2282

جنگنده‌هاي سعودي بار ديگر فرودگاه صنعا را بمباران کردند

حملات هوایی مجدد جنگنده های سعودی به باند فرودگاه بین المللی صنعا یک شهید بر جای گذاشت و سه نفر هم زخمی شدند. یک هواپیمای ترابری نظامی از نوع ایلوشین هم در این حمله آسیب دید. هدف قرار گرفتن انبارهای سوخت در فرودگاه صنعا باعث ایجاد ستونی از دود بر صنعا شد.
کد خبر: ۴۹۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 04 May 2015
جنگنده‌های عربستان سعودی همزمان با تشدید حملات هوایی به شهر عدن در جنوب یمن، بار دیگر باند فرودگاه صنعا را بمباران کردند.

احمد عبدالرحمن خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در صنعا گفت: چند کشتی جنگی امروز برای رسیدن به سواحل عدن تلاش کردند که با حملات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روبرو شدند. دو قایقی هم که در آبهای منطقه ای یمن در حال عملیات شناسایی بودند توقیف و سرنشینان آنها اسیر شدند. ما شاهد تشدید حملات هوایی عربستان سعودی به شهر عدن هستیم و جنگنده های این کشور از شب گذشته تاکنون بیش از صد و پنجاه بار این شهر را بمباران کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: حملات هوایی مجدد جنگنده های سعودی به باند فرودگاه بین المللی صنعا یک شهید بر جای گذاشت و سه نفر هم زخمی شدند. یک هواپیمای ترابری نظامی از نوع ایلوشین هم در این حمله آسیب دید. هدف قرار گرفتن انبارهای سوخت در فرودگاه صنعا باعث ایجاد ستونی از دود بر صنعا شد.

شمار شهدای حمله هوایی به منطقه السده استان إب یمن به ده نفر افزایش یافت و هفده نفر هم مجروح شدند. سه خانه در این منطقه به طور کامل تخریب شد. شش شبکه مخابراتی هم در حملات امروز عربستان به یمن تخریب شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس