بازدید 3063

عابدینی: اراده‌ای می‌خواهد سرخابی‌ها دولتی بمانند

کد خبر: ۴۹۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 04 May 2015
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که به نوعی از حامیان حسین هدایتی برای خرید این باشگاه است، با انتقاد از تایید نشدن اهلیت مالک شرکت استیل آذین گفت: اراده‌ای وجود دارد که می‌خواهد سرخابی‌ها را دولتی نگه دارد.

به گزارش ایسنا، امیر عابدینی پس از روشن شدن نتیجه مزایده سوم پرسپولیس با گلایه شدید از برنده نشدن شرکت استیل آذین گفت: منتظرم تا ببینم که چرا سیستم صلاحیت ما را تایید نکرده است. باید مدارک را ببینم تا ریز مطالب را بگویم. شرکت استیل آذین بدهی ندارد و آقایان می‌گویند هدایتی در شرکتی دیگر بدهکار بانکی است. ما 5 ماه پیش یک ماشین از سازمان خصوصی‌سازی گرفتیم اما نگفتند شما بدهکارید اما الان این حرف را می‌زنند.

او افزود: کسی متخلف است که وقتی پول می‌گیرد با لابی و رانت از بانک این پول را گرفته باشد اما اگر وثیقه گذاشته باشید و پرداخت‌هایتان را هم انجام داده باشید، مشکل خاصی وجود ندارد. در حال حاضر یک اختلاف با بانک وجود دارد که می‌شد با یک اغماض آن را ندیده گرفت. صحبت روی خصوصی‌سازی نیست. صحبت من این است که این سه نفری که اهلیت را تایید نکرده‌اند باید اقناع کنیم و این کار را هم خواهیم کرد.

عابدینی افزود: می‌توانیم ثابت کنیم که بدهی‌مان را پرداخت کرده‌ایم و تنها یک اختلاف با بانک وجود دارد. ما گفتیم اگر باشگاه را با سود 20 درصد و اقساط 5 ساله واگذار کنند وارد می‌شویم و این کار را هم کردیم. واقعا نگرانم. اگر اسناد و مدارک و صحبت‌های این کمیته سه نفره من را مجاب کند که می‌گویم دم‌تان گرم اما اگر قانع نشدم به مردم نگرانی‌هایم را می‌گویم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اراده‌ای وجود دارد که این دو باشگاه را در اختیار دولت باقی بگذارد و این نگران کننده است. مردم و پیشکسوتان از حضور خریدار جدید پرسپولیس یعنی شرکت استیل آذین خوشحال بودند و به شعف آمدند اما الان می‌بینیم که اهلیت را تایید نمی‌کنند و توجه ندارند که فوتبال و ورزش می‌توانند هنجارسازی کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی