بازدید 2992

انتقال نیمار و اخراج زوبی‌زارتا

کد خبر: ۴۹۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 04 May 2015
رییس بارسلونا به صحبت در مورد خرید نیمار و اخراج مدیر ورزشی این باشگاه پرداخت.

به گزارش ایسنا، در حالی که انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نزدیک است، جوزپ ماریا بارتومئو بر این باور است که مساله انتقال جنجالی نیمار او را از کاندیداتوری دوباره بازنمی‌دارد زیرا او بی‌گناه است و هیچ کار اشتباهی را هم انجام نداده.

تابستان 2013 بود که نیمار با مبلغ 58.1 میلیون یورو از سانتوس برزیل راهی بارسلونا شد اما بعدها مشخص شد که رقم انتقال او بیش از اینها بوده است. ساندرو روسل، رییس وقت باشگاه به خاطر اتهام هایی که در فرار مالیایی به او زده شد از سمت خود استعفا کرد و به جای وی نیز بارتومئو بر صندلی ریاست نشست. اتهام‌هایی هم به بارتومئو زده شده است اما او همه چیز را رد کرد. رییس بارسلونا برای آن که بتواند زودتر به اوضاع آشفته باشگاه سر و سامان بدهد اعلام کرد انتخابات ریاست باشگاه زودتر از موعد برگزار می‌شود.

بارتومئو بر این باور است که می‌تواند عنوان ریاست باشگاه را برای دوره بعدی هم به دست آورد و به خاطر مسایل پیش آمده در باشگاه هم نباید پاسخگو باشد. او در این باره گفت: فکر نمی‌کنم مساله انتقال نیمار به بارسلونا بتواند نقشی منفی در پروسه انتخابات پیش رو داشته باشد. ما هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ایم. بارها هم گفتم که بی‌گناه هستم و به همین خاطر هم هست که احساس کردم می‌توانم برای کسب ریاست باشگاه با دیگران رقابت کنم. همه ما در آرامش کامل به سر می‌بریم زیرا باشگاه همه کارهایش را به خوبی و درستی انجام داده است. همه کارهایمان روی قانون بوده و هیچ گونه کاغذبازی غیرقانونی نداشته‌ایم. البته مساله مهم این است که نیمار برای تیم ما بازی می‌کند. هدف اصلی ما همین بود که به آن رسیدیم.

در ادامه بارتومئو اعلام کرد از تصمیمی که برای اخراج آندونی زوبی‌زارتا گرفته، راضی است و تاکید کرد بارسلونا برای کسب سه گانه می‌جنگد. رییس بارسلونا گفت: برای اخراج تصمیم گیری کردم و باید تبعاتی را که داشت، نیز می‌پذیرفتم. زوبی زارتا در بارسلونا عملکرد خوبی به عنوان مدیر ورزشی داشت اما من هم برای اخراج او دلایل خودم را دارم. به خاطر تصمیم‌هایی که در ماه بسیار بد ژانویه گرفتم به هیچ وجه احساس پشیمانی نمی‌کنم.

بارسلونا به خاطر امضای قرارداد با چند بازیکن زیر سن قانونی تا ژانویه 2016 از حضور در بازار نقل و انتقال بازیکن محروم شده است. بارتومئو بر این باور است که زوبی‌زارتا در این زمینه کارش را به خوبی انجام نداده است و به همین خاطر هم او را اخراج کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل