بازدید 10944

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب کاشانی

کد خبر: ۴۹۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 04 May 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام واحترام
حساب پس انداز روز شمار در بانک مهر اقتصاد (بسیجیان) شعبه 15خرداد کاشان به نام مادر اینجانب افتتاح شده بعد از چند سال بعلت بیماری مادر حساب دو برداشته شده بنام یکی از برادرانم  که این کار باحضور کارمند بانک به خانه انجام شده ولی حالا می گویند به حساب یکی دیگر است وحق برداشت وجه نمی دهند وکارمندان آن با بی خیالی می گویند اشتباه شده ورسیدگی نمی کنند . به رئیس شعبه و به واحد شکایات بانک مهر اقتصاد شکایت برده رسیدگی نمی کنند وجواب گو نیستند نه پول را می دهند و نه معذرت خواهی میکنند . آیا سزای این اعتماد به یک موسسه که بانک شده این است از شما خبرگزاری وزین درخواست میکنم پیگیری کنید.

پاسخ:
احتراما، بازگشت به نامه شماره113/359 درخصوص تقاضای مخاطب محترم درمورد حساب مادرشان در بانک مهر اقتصاد شعبه 15 خرداد کاشان به اطلاع می رساند مادر ایشان حق برداشت از حساب خود را به برادرشان داده اند وطبق اظهار نظر خود مخاطب محترم مشکل حل شده وهیچ شکایتی ندارند.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری        مهدیه نعیمی تبریزی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل