بازدید 1393

طیف معتدل آرای بیشتری در انتخابات خواهند داشت

کد خبر: ۴۹۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 04 May 2015
یک نماینده مجلس با بیان این‌که طیف معتدل آرای بیشتری در انتخابات آینده خواهند داشت، گفت: جریانات باید قواعد بازی سیاسی و اخلاق سیاسی را در انتخابات رعایت کنند.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که همواره در انتخابات‌ باید دید مردم چه تصمیمی می‌گیرند، گفت: روند کشورداری در 8 سال گذشته به گونه‌ای بود که اکثریت کرسی مجلس هم در اختیار گروه همسو بود، اما احتمال می‌دهم که با توجه به تغییر روند مردم در انتخابات ریاست جمهوری گذشته حضور طیف معتدل در مجلس بیشتر باشد.

این نماینده مجلس با بیان این‌که اصلاح‌طلبان هم باید همبستگی و چارتشان را حفظ کنند، گفت: امیدواریم با اتحاد و همبستگی بتوانیم کرسی‌های مجلس را به دست آوریم.

نماینده زرند در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در دنیای سیاست به خصوص در جمهوری اسلامی ایران که کشوری اسلامی است و انقلاب آن هم فرهنگی است هر دو جناح (اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان) باید قواعد بازی سیاسی را رعایت کنند و برای خارج کردن رقیب از صحنه دست به هر کاری نزنند.

امیری خامکانی خاطرنشان کرد: قطعاً‌ در درجه اول ارزش‌های سیاسی و اخلاقی دارای اهمیت هستند و دو طرف باید اخلاق سیاسی را رعایت کنند تا انتخابات خوبی را پشت سر بگذاریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار