بازدید 2051

کنایه‌های پیگرینی درباره چلسی و قهرمانی‌اش

کد خبر: ۴۹۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 04 May 2015
سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش برابر تاتنهام سخنان کنایه آمیزی را درباره چلسی بر زبان آورد و تلاش کرد تا قهرمانی این تیم را ناچیز جلوه داد که این بدون شک با واکنش تند ژوزه مورینیو مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در وایت هارت لین به مصاف تاتنهام رفت و با گل ارزشمندی که سرخیو آگرو مهاجم آرژانتینی این تیم به ثمر رساند توانست برابر حریف خود به پیروزی برسد.

سیتی با این پیروزی که به دست آورد 70 امتیازی شد و در همان رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و موفق شد که حضور خود را در لیگ قهرمانان سال آینده نهایی کند.

مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی از پیروزی تیمش در این دیدار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی ترجیح داد تا بیشتر درباره چلسی سخن به میان آورد و قهرمانی این تیم را اتفاق بزرگی جلوه ندهد و این بدون شک با واکنش های تند ژوزه مورینیو مواجه خواهد شد.

پیگرینی بعد از بازی گفت: پیش از بازی گفتم که دو تیم بازی هجومی و زیبا را در دستور کار خود قرار خواهند داد. سرخیو آگرو گل بسیار زیبایی به ثمر رساند. دو تیم بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند و من از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. شما در نظر بگیرد تیمی مثل چلسی که قهرمان فصل جاری لیگ برتر انگلیش شده است برابر همین تاتنهام با 5 گل بازی را واگذار کرد اما ما توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم و این نشان می دهد که تیم بزرگی هستیم.

او ادامه داد: بسیار مهم است که فصل را در بین تیم های بالانشین جدول به پایان برسانیم. تلاش می کنیم تا نزدیکترین تیم به صدر جدول رده بندی باشیم. چه بسا چلسی الان در بهترین دوران خود باشد اما ما فصل قبل که عنوان قهرمانی را به دست آوردیم بیشتر از آنها گلزنی کردیم. به اختلاف بین ما و چلسی فکر نمی‌کنم. چلسی درست است که در فصل جاری عنوان قهرمانی خود را نهایی کرده است اما آنها نتوانستند نمایش خوب ما در فصل قبل را تکرار کنند. ما با سبک متفات تری عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و گل های بیشتری به ثمر رساندیم. بر این باورم که فوتبال زیبا برای هواداران مفید خواهد بود. اصلا رقابت های لیگ برتر انگلیس باید جذاب باشد.

منچستر سیتی با هدایت پیگرینی در فصل جاری نتوانسته انتظارت هواداران خود را برآورده کند. حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا، ناکامی در جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس و مهم تر از همه قهرمان نشدن در رقابت های لیگ برتر انگلیس باعث شده تا خبرهای درباره اخراج پیگرینی از سیتی در پایان فصل به گوش رسد.

این مربی شیلیایی درباره این سوال که آیا در سیتی به کار خود ادامه خواهد داد یا نه اینگونه پاسخ داد: من اصلا نمی خواهم در این زمینه ها صحبت کنم. این به باشگاه ربط دارد نه من.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار