بازدید 2387

پیروانی: دیدار با جوانان ایتالیا تجربه گرانبهایی دارد

کد خبر: ۴۹۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 03 May 2015
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه تیمش دیدار سختی با جوانان ایتالیا پیش‌رو دارد، گفت: دیدار تدارکاتی با ایتالیا تجربه گرانبهایی برای بازیکنانم خواهد بود.

به گزارش مهر، امیرحسین پیروانی در مورد وضعیت تیم فوتبال جوانان ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از جمعه ۱۱ اردیبهشت‌ماه تمرینات تیم جوانان ایران آغاز شد و تا به امروز ۴ جلسه تمرینی خوب را پشت سر گذاشته‌ایم. در این اردو تاکتیک‌های مدنظرمان را مرور کرده تا بازیکنان با آمادگی خوب به مصاف تیم ایتالیا بروند.

وی در ادامه تاکید کرد: دیدار تدارکاتی با ایتالیا تجربه گرانبهایی برای بازیکنان است زیرا آنها با کسب تجربه و پی‌بردن به مشکلات فنی خود، آن را رفع خواهند کرد. همچنین کادرفنی نیز مرتبا ایرادها و نقاط ضعف و قوت تیم را آنالیز و ارزیابی می‌کنند و برای رفع و یا تقویت آن برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه معتقد بوده بازی با ایتالیا بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: به جهت اینکه بازیکنان این کشور فوتبال مدرنی را بازی می‌کنند و رقابت با چنین تیم‌هایی، برای بازیکنان ما بسیار مفید و موثر است.

پیروانی همچنین ادامه داد: پس از بازی با ایتالیا اردوهای تدارکاتی ما برگزار می‌شود و در مردادماه دیداری تدارکاتی با ازبکستان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: درخواست ما از کمیته فنی این بود که ۳ تورنمنت با کشورهای مختلف را برایمان در نظر بگیرند اما فعلا این شرایط مهیا نیست و ما تا به امروز فقط این دو بازی تدارکاتی (ایتالیا و ازبکستان) را تا آغاز رقابتهای قهرمانی آسیا پیش روی خود داریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در پایان گفت: تیم جوانان نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مسئولان است. فدراسیون فوتبال با توجه به داشته‌‎هایش از ما حمایت می‌کند اما این تیم، تیم جوانان ایران است و ما برای موفقیت نیازمند حمایت کامل از سوی مسئولان فوتبال هستیم.

تیم فوتبال جوانان ایران روز ۱۹ اردیبهشت‌ماه تهران را به مقصد رم جهت شرکت در دیداری تدارکاتی با تیم جوانان ایتالیا ترک می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار