بازدید 1774

پرهیز از نگاه سیاسی در عرضه بسته امنیت غذایی

کد خبر: ۴۹۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 03 May 2015
نائب رئیس کمیسیسون اجتماعی مجلس با بیان اینکه موضوع توزیع بسته‌های امنیت غذایی را نباید سیاسی کرد، گفت: این اقدام باید به دستگاه های متولی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی سپرده شود چرا که شناخت کاملی از محرومان جامعه دارند.

فرج‌الله عارفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص توزیع بسته های امنیت غذایی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: دستگاه های متولی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی تقریبا خانواده‌های نیازمند را مشخص کرده اند و لازم است تا دولت بسته‌ها را به تناسب افراد تحت پوشش در اختیار این دستگاه ها قرار دهد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با وجود بانک اطلاعی گسترده‌ کمیته امداد و سازمان بهزیستی هیچ مشکلی برای شناسایی محرومان نداریم، گفت: اطلاعات دستگاه های متولی از جمله کمیته امام خمینی و سازمان بهزیستی جامع و کامل و به روز است و می توانند به 10 میلیون محروم خدمات ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید از تجربه عرضه سبد کالا برای عرضه بسته امنیت غذایی استفاده کرد،  تصریح کرد: برای ارائه سبد کالا به مردم دولت بدون برنامه و مطالعه سبد کالا را توزیع کرد که البته توهین بزرگی هم به مردم ایران شد.

عارفی افزود: دولت باید از تجربه تلخ خود در خصوص توزیع سبد کالا بهره بگیرد و با توجه به وجود دستگاه های که شناخت کامل از محرومان جامعه دارند توزیع بسته های امنیت غذایی را انجام دهد. لذا خواهشمندم موضوع را سیاسی نکنند و هر اقدامی در این زمینه به دستگاه‌های متولی واگذار شود و دستگا های بالادستی تنها به امر نظارت بپردازند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بسته های امنیت غذایی در نوبت های مختلف توزیع می شود و حداقل هر سه ماه یا شش ماه به محرومان تعلق می گیرد، البته به سیاست های دولت بستگی دارد که این طرح را ساماندهی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی