بازدید 1930

آمریکایی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند

کد خبر: ۴۹۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 03 May 2015
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه حق دخالت در امور داخلی کشورها را ندارد، گفت: آمریکایی‌ها به علت اجرای سیاست های دو گانه و استکباری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به طرح جدید کنگره آمریکا درباره الزام ایران به آزادی شهروندان آمریکایی، گفت: قطعا این اظهارات و اقدامات هیچ محلی برای اعراب ندارد و مقامات ایالت متحده باید حد و مرز خود را بدانند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متأسفانه آمریکایی‌ها همواره رفتاری وحشیانه و مداخله‌جویانه دارند و این رفتار با رویکرد ایران تنظیم می‌شود، به طوری که مقامات ایرانی هر چه در مذاکرات اخیر هسته‌ای منطق نشان می‌دهند، مقامات این کشور گستاخ‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه حق دخالت در امور داخلی کشورها را ندارد، افزود:‌ متأسفانه در سالیان اخیر شاهد دخالت‌های آمریکا در منطقه بوده‌ایم که این رویکرد و اقدامات مشکلات بسیاری را برای کشورها ایجاد کرده است.

کوثری اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا در امور داخلی کشورمان را اثباتی بر بی‌اعتمادی مردم و مقامات ایرانی نسبت به ایالت متحده خواند و افزود: قطعا آمریکایی‌ها به علت اجرای سیاست های دو گانه و استکباری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، بر لزوم موضع‌گیری و برخورد جدی وزارت خارجه نسبت به طرح جدید و مداخله‌جویانه کنگره تأکید کرد و گفت: از طرف دیگر مجلس شورای اسلامی نیز به زودی پاسخ محکمی به اظهارات و اقدامات کنگره خواهد داد.

یکی از سناتورهای آمریکایی طرحی را به کنگره آمریکا ارائه داده که در صورت تصویب آن، از نظر کنگره، ایران ملزم خواهد شد که شهروندان آمریکایی بازداشت شده در خاک خود و شهروندان آمریکایی مفقود شده در حوالی مرزهای این کشور را فوراً آزاد کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها