بازدید 8984
به همت کمیته ملی المپیک؛

اهدای دیپلم جهانی «بازی منصفانه» به عبدولی

بعد از پیگیری‌های کمیته ملی المپیک و از سوی شورای بین المللی بازی منصفانه، دیپلم جهانی «بازی منصفانه» به سعید عبدولی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 03 May 2015
بعد از پیگیری‌های کمیته ملی المپیک و از سوی شورای بین المللی بازی منصفانه، دیپلم جهانی «بازی منصفانه» به سعید عبدولی اهدا می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، شورای بین المللی بازی منصفانه بعد از بررسی فیلم بازی سعید عبدولی و نماینده کره‌ای در بازهای آسیایی اینچئون، دیپلم جهانی بازی منصفانه را به سعید عبد ولی نماینده شایسته کشورمان تقدیم می‌کند.

بعد از حق کشی محرز داوران در مسابقه سعید عبدولی با حریف کره‌ای در بازی های آسیایی اینچئون که در ‌‌نهایت منجر به باخت نماینده کشورمان و عدم دستیابی وی به مدال طلا شد، کمیته ملی المپیک طی نامه‌ای به شورای بین المللی بازی های منصفانه (INTERNATIONAL COMMITTEE FOR FAIRPLAY) خواستار بررسی این موضوع شد.

 این شورا بعد از بازبینی فیلم این مبارزه و بررسی رأی داوران با توجه به اینکه سعید عبدولی به رغم ناداوری به احترام تماشاگران و نفس برگزاری بازی‌های ورزشی در اقدامی جوانمردانه اقدام به ادامه مسابقه تا پایان وقت قانونی کرد؛ از وی تشکر نمود و نماینده کشورمان را شایسته دریافت دیپلم جهانی «بازی منصفانه» دانست.

به همین منظور شورای بازی های منصفانه در ۱۵ مهر ماه سال جاری در باکو آذربایجان از سعید عبدولی نماینده شایسته کشورمان برای دریافت دیپلم جهانی «بازی منصفانه» دعوت کرد.

 شورای بین المللی بازی منصفانه همه ساله با بررسی رقابت‌ها و رویدادهای متعدد ورزشی، ورزشکارانی را که به روح ورزش و المپیزم احترام گذاشته و تصویری زیبا و جذاب از روح پهلوانی و برادری در ورزش به جای می‌گذارند، دیپلم جهانی و جوایزی ویژه اعطا می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
بنام خدا- در زمان حق کشی این ادعا مطرح شد که ایران شکایت خود را به دادگاه ورزش ارایه کرده است. بنده حسب کنجکاوی وب سایت رسانه ای دادگاه را مشاهده کردم که نه آن زمان ثبت این شکایت را نشان م یداد و نه در هفته های بعد نتیجه آن منتشر شد. لازم به ذکر است که این وب سایت شکایات و احکام صادره برای سایر دعاوی را همیشه منتشر میکند... آیا اصلا ایران شکایت کرده بود؟ یا مسئولین فقط برای دلخوشی مردم و ورزشکاران چنین ادعایی کردند؟
قهرمان ملی من
آخه برادرم اینهمه جملات تکراری از بالای صفحه تا پایینش نوشتی خوب بگو این آدم کاراته باز بود کشتی گیر بود بوکسور بود شنا می کرد
کدوم کمیته المپیک
تابناک خبرهات بیمزه و حرص درار هست.
معنیFAIRPLAYهمان جونمردانه است نمی دانم جرا استفاده نکردید. منصفانه ندارم
مدال طلای المپیک را با نامردی از ایشان گرفتند حالا میخواهند با یک دیپلم افتخار دلش را خوش کنند!
برای مسئولان ورزش کشور متاسفم، این دیپلم افتخار نشان بی کفایتی مسولان ورزش است که نتوانستند حق عبدولی را بگیرند.
افرين
مسخره ها.... حقمون خوردند و بجاش کاغذ دادند که تو ایران افتخار کنیم و در بیرون باعث تمسخر دیگران
اگر واقعا راست میگویند باید تمام داورانی را که این سرنوشت را برای این جوان وطن پرست ایرانی رقم زده اند را از گردونه کشتی با هر عنوانی و پستی محروم کرد
تو سرشون بخوره دیپلمشون
شوراي بين المللي بازيهاي منصفانه ؟؟؟!!!! چه شوراي بامزه و هيچكاره اي
حا لا چرا دیپلم یه فوق دیپلم می دادند بهتر نبود اگه داورها رو محروم می کردن شاید این کار ارزشی پیدا می کرد
درود به قهرمان صبور عبدولي. اين جايزه مهمتر و ماندگارتر از طلاي كشتي است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار