بازدید 1915

اصفهانیان: قهرمانی می خواهد به داوری برگردد

کد خبر: ۴۹۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 03 May 2015
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قهرمانی برای نخستین‌بار با من از بازگشت به قضاوت صحبت کرده اما باید این درخواست را کتبا به ما بدهد.

به گزارش ایسنا، فریدون اصفهانیان درباره صحبت‌هایی که با محسن قهرمانی در بین دو نیمه بازی پدیده و نفت تهران داشته‌ است، گفت: با وجود اینکه او محرومیتش را پشت سر گذاشته اما باید بدانید که شرایط محرومیت داوران با مربیان و بازیکنان متفاوت است.

وی افزود: به هر حال دیروز به من اعلام کرد که خواهان بازگشت به قضاوت است اما با توجه به این درخواست تاکنون اعلام نشده‌ بود، باید ابتدا پس از اتمام لیگ، درخواست رسمی و کتبی به ما بدهدتا پس از آن با بررسی شرایط، اگر بازگشت ایشان مغایر با قوانین فیفا و ای اف سی نبود، زمینه‌ برای بازگشت او به عرصه قضاوت فراهم شود.

اصفهانیان همچنین درباره تنش هایی که میان او و حسین عسگری شنیده می شود نیز گفت: بحث‌هایی مثل چینش داوران در لیگ برتر مساله کوچکی است و بی‌دلیل بزرگ می‌شود. تمامی بازی‌ها توسط کارشناسان داوری ما آنالیز می‌شود و نتیجه کار، پس از بررسی کارشناسی اعلام می‌شود و بعد از آن است که تصمیم به جابجایی یا تغییری در چینش داوران گرفته می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی