بازدید 2482

چه کسی مخفیانه با کنیا مذاکره کرد؟

کد خبر: ۴۹۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 03 May 2015
تیم ملی کنیا پذیرفته به ترکیه برود و با ایران بازی دوستانه برگزار کند. اما برگزاری اردوی ترکیه خود منوط به آن است که ازبک ها شرایط ایران را برای بازی دوستانه در تاشکند نپذیرند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ میشل اساکوا دبیر کل فدراسیون فوتبال کنیا اعلام کرد با برگزاری بازی دوستانه مقابل ایران در ترکیه موافق هستند. در روزهای گذشته، سایت های مختلف خارجی برگزاری این مسابقه را قطعی دانستند اما در فدراسیون همه بی خبر هستند. فدراسیونی ها می گویند همچنان منتظر ازبک ها هستند و تا زمانی که تکلیف بازی با این تیم در تاشکند معلوم نشود، ایران مذاکره ای با کشورهای دیگر نخواهد داشت.

چهارشنبه هفته قبل هم دپارتمان تیم ملی با حضور پیروانی و اعضای کادر فنی ایران برگزار شد که موقتا تصویب کردند ایران به ترکیه برود؛ این یعنی درباره بازی با ازبکستان در تاشکند شک و تردید داشتند. در صورت انجام این سفر، احتمالا بازی کنیا قطعی می شود اما مسئولان کمیته بین الملل می گویند از مذاکره با این کشور بی خبر هستند. محمدرضا کسرایی عضو این کمیته می گوید: «ما هیچ مکاتبه ای با کنیا نداشته ایم. 

شاید آقای جمالی رئیس کمیته مذاکره کرده و ما بی خبر باشیم.» نکته اینجاست که حتی شرایط بازی ایران و کنیا مشخص شده است. گویا ایجینتی که مذاکره را انجام داده، به صورت مستقیم با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در تماس است. 

کنیا سال 2009 به ایران آمد و در آزادی به مصاف تیم ملی رفت. این مسابقه را شاگردان علی دایی بردند. کنیا در آن سفر 50 هزار دلار از فدراسیون فوتبال دریافت کرد اما این بار حاضر شده تا مجانی به ترکیه برود. آنها تنها درخواست دو روز اقامت در این کشور به همراه بلیت رفت و برگشت را داشته اند که این خود برای فدراسیون هزینه بر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی