بازدید 14357

سایپا:خودرو تندر طی هفته جاری تخصیص خواهد یافت

کد خبر: ۴۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 03 May 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و عرض ادب و خسته نباشد خدمت سایت محترم تابناک و ضمن تشکر از پیگیری مشکلات مردم
اینجانب در مورخ 93/01/22 به شماره پذیرش ۶۰۵۲۱۷۳ اقدام به ثبت نام از بابت خرید یک دستگاه ماشین L90-e2با موعد تحویل شهریورماه ۹۳ در گروه سایپا نمودم. که متاسفانه شهریور ۹۳ به سرعت رسید و خبری از ماشین نشد و بعد از کلی پیگیری در دیماه مجبور به تبدیل ماشین به پارس تندر نموده و باقیمانده وجه را در مورخ 93/10/14 پرداخت نمودم و در دعوتنامه قید شده که موعد تحویل خودرو ۴۵ روز از تاریخ تکمیل وجه هست که بعد از ۱۰۶ روز هنوز اتفاقی رخ نداده و شرکت سایپا همچنان به بد قولی ادامه می‌دهد و در مورخ93/10/16 نیز از شهرستان مجبور شدم به تهران برم و مستقیما با مسوول گروه رنو (آقای ورمزیار) صحبت نموده و ایشان قول دادند که حداکثر ۱ ماهه فاکتور نمایند. اما با گذشت حدود ۱۰۶ روز از تاریخ تکمیل وجه هنور اتفاقی رخ نداده است و در هربار تماس با شماره ۰۹۶۷۷۰ کاملا اظهار بی‌اطلاعی نموده و واحد فروش تهران هم اصلا پاسخ تماس را نمی‌دهند و نمایندگی هم می‌گوید کاری از دست ما بر نمی‌آید. در اکثر پاسخ سایپا به مشتریان هم مشاهده می‌شود که پاسخ داده‌اند که سود تاخیر می‌دهند؟!!؟ که سود تاخیر خودرو نمی‌شود و این پاسخ نیست. حال بنده و امثال من چه گناهی کردم که در شرکت سایپا ثبت نام نموده و چوب بد قولی و عدم پایبندی به قرارداد در چندین مرحله را می‌خوریم و پس از یکسال هنوز ماشین را تحویل نگرفتیم و این طور برخوردهایی با ما صورت می‌گیرد؟ واقعا جای تاسف ندارد؟؟ ایا اینطور شعار حق با مشتری هست را عملی می‌کنند؟ از مدیریت محترم گروه تابناک خواهشمند است که موضوع را منعکس نموده. شاید مشکل ما حل شود.

پاسخ:
باسلام واحترام
احتراما بازگشت به نامه شماره113/379 مورخ94/02/01درخصوص درخواست کاربر محترم ،خودرو تندر آن دسته از مشتریانی که به پارس تندر تبدیل وتکمیل وجه نیز صورت گرفته است طی هفته جاری تخصیص خواهد یافت.لازم به ذکر است سود تاخیر درتحویل(جریمه دیرکرد)مطلبق قرارداد به ایشان پرداخت خواهد شد.

روابط عمومی شرکت خودرو سازی سایپا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها