بازدید 2685

برگزاری نشست تروریست‌های سوریه در آنکارا

گروه های تروریستی سوریه با هماهنگی دستگاه های امنيتی عربستان و قطر برای رایزنی در مورد خط و مشی جدید خود در آنکارا گردهم می آیند.
کد خبر: ۴۹۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 03 May 2015
گروه های تروریستی سوریه با هماهنگی دستگاه های امنيتی عربستان و قطر برای رایزنی در مورد خط و مشی جدید خود در آنکارا گردهم می آیند.

به گزارش مهر، روزنامه المنار فلسطین با انتشار گزارشي فاش کرد که تروریست های سوریه در آنکارا چگونگی قتل عام مردم سوریه و انتقال سلاح و اموال را بررسی می کنند تا بتوانند سلسله حملات تروریستی خود علیه نظام سوریه را تشدید نمایند.

این روزنامه فاش کرد یکی از موضوعات مهم در این جلسه ویژه، برطرف کردن نزاع های گروه های تروریستی و متحد کردن آنها علیه ارتش و ملت سوریه است.

المنار در ادامه اين گزارش نوشت: ترکیه از آل سعود درخواست کرده که گروه های تروریستی مستقر در صحرای سینا را پشتیبانی نماید تا هرچه سریع تر به اهداف از پیش تعیین شده دست یابند.

این در حالی است که عملیات ارتش سوریه علیه تروریست ها ادامه دارد. یک روز پس از نابودی مخفیگاه های «جبهه النصره» و سلاح ها و مهمات آنها در منطقه «عنقاوی»، «رسم احمر»، «کرکات» و «القاهره»، عملیاتی در حومه «حماه» انجام گرفت که در آن ده ها تروریست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

شمار زیادی از عناصر گروه های تروریستی که در این حمله ها از پا درآمدند، از مزدورانی بودند که با حمایت آنکارا و از طریق ترکیه وارد سوریه شده بودند، اقدامی که با قطعنامه های شورای امنیت در خصوص مبارزه با تروریسم به ویژه قطعنامه های 2170 و 2178 مغایرت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار