بازدید 56393

داعش اولین هتل خود را افتتاح کرد

داعش پس از تغییر نام هتل به، «الوارثین» و انجام برخی تعمیرات لازم برای استقبال از مهمانان، آن را بازگشایی کرد.
کد خبر: ۴۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 03 May 2015
گروه تروریستی داعش مجلل‌ترین هتل شهر موصل در شمال عراق را که از 10 ماه پیش بسته شده بود، پس از تغییر نام به «الوارثین»، بازگشایی کرد.

به گزارش العالم، روزنامه اینترنتی رای الیوم نوشت: یکی از کارمندان هتل (Nineveh Oberoi) یا هتل بین‌المللی نینوا تایید کرد که گروه تروریستی داعش روز جمعه از ساکنان موصل خواست تا در مراسم بازگشایی این هتل حضور یابند؛ این هتل جزو املاک خصوصی است و در رده هتل‌های 5 ستاره قرار دارد و پیشتر باشکوه‌ترین هتل موصل و از جمله هتل‌های مجلل در سطح کشور به شمار می‌آمد.

وی افزود: داعش پس از تغییر نام هتل به، «الوارثین» و انجام برخی تعمیرات لازم برای استقبال از مهمانان، آن را بازگشایی کرد.

این هتل‌دار خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش روز گذشته مراسمی برای بازگشایی هتل برپا کرد و برخی عناصر و سرکردگان گروه تروریستی داعش در این مراسم شرکت کردند.

وی اظهار کرد: بنا به برخی تصاویری که هواداران گروه تروریستی داعش در شبکه‌های ارتباط اجتماعی منتشر کردند و خبرنگار خبرگزاری "آناتولی" از آنها مطلع شد، دهها نفر از مردان ساکن موصل به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت کردند و کودکان در باغ‌های آن به بازی مشغول شدند.

هتل (Nineveh Oberoi) یا هتل بین‌المللی نینوا در سال 1986 افتتاح شد. این هتل 11 طبقه دارد و در ناآرامی‌های امنیتی عراق در سال 2003 میلادی به سبب اشغال این کشور به دست نیروهای آمریکایی، در معرض غارت قرار گرفت.

نیروهای آمریکایی از این هتل به عنوان مقر موقت خود استفاده کردند تا اینکه بار دیگر راه‌اندازی شد؛ اما با تسلط گروه تروریستی داعش بر موصل در 10 ژوئن گذشته، بار دیگر به مدت 10 ماه بسته شد تا اینکه روز گذشته بازگشایی شد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۲
انتشار یافته: ۱۸
لابد توش کله پاچه آدم سرو میشه ...
بدبدختیهای مردم عراق تا کجا ادامه خواهد داشت؟؟؟ آخه اینهمه ظلم و بدبختی و بیچارگی واسه چیه؟؟ اون ور دنیا مردمش نمیدونن دنبال چه تفریحی بروند! اینجا تو خاورمیانه همه افنادن به جون هم!!! خدا نکنه کشور خوردمون به دردسر بیفته! امنیت یکی از مهمترین نعمتهاست!
اینا همه سر می برن ؟ همه داعشن ؟ اون بچه کوچیکا ؟
چطور خرابش نکرده؟
زمانی زیادی نخواهد گذشت تا اینجا حمام خون داعشی شود
مردم وضع شان هم چنان بد نیست
این داعشی ها یادشون میره باید طوری رفتار کنند که ماهیت صهیونیستی و استکباری خودشون را دیگران مخفی کنند. مثلا اومدن نام هتل را به قول خودشون اسلامی کردن ولی در تابلو دعوت عموم تاریخ را اول می 2015 اعلام کردند. معلومه که مناسبتها در اتاق فرماندهی تنها بر اساس سال میلادی برنامه ریزی میشه نه تقویم هجری قمری.
این همون ساختمونیه که چند وقت پیش داعش دو تا جوون رو با دست و چشم بسته از بالا پرت کرد پایین.
خودتون خبرش را گذاشته بودید.
بیچاره صاحب هتل...بیچاره این مردم...
هتل دزدی، زمین غصبی و ...
این گروه ضد بشری و آدم کش صهیونیستی که هر انسانی را به دلیل عدم تلفظ صحیح عربی و تاریخ اسلام بی درنگ به کام مرگ میفرستد چطور تاریخ میلادی را برای اعلام شروع فعالیت هتل خود انتخاب کرده مگر آنکه باور کنیم این جانوران ذاتاً صهیونیست خونخوار هستند
اخخخخخخخخخخ...حالم بهم خورد...
خلاصه تو موصل مستقر شد. از بس فس فس کردند. حالا مگه می شه دیگه پیداشون کرد؟ شدند بخشی از طبقه قدرتمند عراق و دارند پوست میندازند.
ای خدا !!!
تعجب میکنم از مردم موصل که در این مراسم شرکت کردند.
اول اينكه چه عجب داغونش نكردن دوم اينكه اين آدما چه دل بزرگي دارن اومدن اونجا!! يه وقت داعش ازشون غذاي هتلو درست نكنه! والللا...!!!
دقیقا چه خبر ؟؟/؟
زامبی ها در هتل!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی