بازدید 47734

احمدی‌نژاد: به‌زودی شاهد ظهور خواهیم بود

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: آمریکا در حال نابودی است، تمام بنیان 400 ساله حکومت وی فرو ریخت و به‌زودی شاهد ظهور امام عصر (ع) خواهیم بود و ریشه استکبار برچیده می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 02 May 2015
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: آمریکا در حال نابودی است، تمام بنیان 400 ساله حکومت وی فرو ریخت و به‌زودی شاهد ظهور امام عصر (ع) خواهیم بود و ریشه استکبار برچیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمود احمدی‌نژاد جمعه شب در مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) در مقبره سعیدالعلما بابل، مردم مازندران را مردمی ولایی و پیشرو در مسیر ارزش‌های‌الهی خواند و اظهار کرد: امشب بهترین شب سال، شب تجلی همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها است، شبی که همه عدالت و یگانه‌پرستی، بت‌شکنی و دفاع از مظلومیت و مبارزه با ظالمان عالم، چشم به جهان گشود؛ علی (ع) هدیه خداوند به عالم هستی است که همه اسماء الهی را متجلی کرد.

وی با بیان اینکه سیر کمال انسانی سیر معرفت الهی است، هر انسانی به اندازه معرفت و شناخت خود کمال می‌یابد و هر کس به اندازه ظرفیت و مسیر کمال خود امام (ع) را می‌شناسد، افزود: خورشید وجود علی (ع) آنقدر درخشان است که باوجود عقب‎ماندگی مردم دوران خود از پس حجاب‌ها و غبارهای ضخیم خودخواهی و خودپرستی، تخریب و کج‌فهمی‌ها علیه خود، همچنان می‌درخشد و دل‌های مومنان را درمان می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ذکر علی (ع) عبادت است، بیان کرد: حضرت، تجلی علم و حکمت خدا است، او به همه هستی مشرف بوده و زمین و آسمان را در تسخیر علم خود دارد.

رئیس جمهور سابق کشورمان علم و سخن امام را مبتنی بر حکمت برشمرد و خاطرنشان کرد: به‌دلیل عقب‌ماندگی مردم و مکر شیاطین، فرصت بهره‎مندی از مخزن علم الهی به باد رفت و با بازی‌های شیاطین جهان، از علم واقعی محروم ماندند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: علی (ع) عالمی است که سخن را متناسب با درک مخاطب ساده و قابل فهم بیان می‌کند، او تجلی رحمان و رحمت الهی و عین مهربانی حتی به دشمنان است.

وی اضافه کرد: امام (ع) تمام وجودش در خدمت به آرمان‌های الهی و مردم و جامعه است و سعادت دنیا و آخرت مهم‌ترین دغدغه حضرت است، او تمام وجود خود را برای هدایت بشر فدا کرد، او تجلی عزت و کرامت خداوند است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: عزت و احترام امام (ع) نه به‌خاطر پول و ثروت، بلکه به درون امام (ع) و متکی به حقیقت او است، بزرگ‎ترین امکانات دنیایی در ذهن او هیچ است، چون عزت دارد.

رئیس جمهور سابق کشورمان، علی (ع) را مظهر عدالت الهی برشمرد و یادآور شد: امام (ع) به ذره‌ای ظلم راضی نیست، او حکومت را برای اجرا عدالت می‌خواهد، ظلم دشمنان و دوستی خانواده هرگز سبب نشد از مسیر عدالت خارج شود.

احمدی‌نژاد با عنوان اینکه همه رفتار علی (ع) رشددهنده است، همه وجود زندگی وی مربیگری و معلمی است تا استعدادهای انسانی را شکوفا کند، تأکید کرد: چون علی (ع) مظهر صبر خدایی است، در برابر توطئه‌ها صبر می‌کند، با اینکه از وقایع آینده و شهادت فرزندانش اطلاع دارد اما برای هدف نهایی که استقرار حکومت الهی و توحید است، صبر می‌کند.

وی اظهار کرد: پیامبر (ص) بیش از 400 بار طی 20 سال به امامت و خلافت علی (ع) تأکید کرد اما دشمنان از همان روز نخست توطئه و تخریب را شروع کردند لذا این مردم ساده بیان می‌کردند آیا علی نماز هم می‌خواند، امروز هم شیطان علیه خط  توحید  و امام عصر (عج) طراحی می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز دشمن همان اقدام را علیه امام زمان (عج) فرزند علی (ع) انجام می‌دهد و سعی دارد تا از نفوذ خود در منطقه بیفزاید، جنگ استکبار با مسلمانان و ملت ما جنگ با سرزمین و منابع و ثروت نیست بلکه او فهمیده ملتی پیدا شده که عشق به اهل بیت (ع) و ارزش‌های الهی دارد و خود را برای مبارزه با ظلم آماده می‌کند.

رئیس جمهور سابق کشورمان بیان کرد: دشمن درصدد است دین را در ذهن بشریت منفور کرده و جلوی ورود امام (عج) را در منطقه بگیرد، زیرا حضور امام عصر (عج) مرگ دشمنان است.

احمدی‌نژاد بیان کرد: علی (ع) معیار حق است و هرگز از حق دست نمی‌کشد و مانند دنیای دمکراسی امروز که به‌دنبال کسب رأی و قدرت هستند، سیاسی‌کار نیست، در نگاه امام (ع) شکست کوتاه آمدن از حق و پیروزی پافشاری بر حق است و مهم نیست چه اتفاقی بیفتد.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند منش علی (ع) است، تصریح کرد: برای یاری کردن امام عصر (عج) باید او را شناخت، خیرخواه بود، باتقوی بود و از مظاهر دنیایی دست کشید، باید از بیت‌المال صیانت کرد، حاکمیت توحید بدون توده مردم امکان ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه امروز با بیداری که در جهان اتفاق افتاده دنیا به سمت توحید پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: آمریکا در حال نابودی است، تمام بنیان 400 ساله حکومت وی فرو ریخت و به‌زودی شاهد ظهور امام عصر (ع) خواهیم بود و ریشه استکبار برچیده می‌شود.

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: هرگاه دشمن به کشوری حمله کرد، شماره معکوس نابودی خودش شروع می‌شود، امروز دنیا نیازمند یک همدلی است تا راه برای پیروزی بشریت باز شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی