بازدید 2736

آنچلوتی: بارسلونا هنوز با قهرمانی 4 هفته فاصله دارد

کد خبر: ۴۹۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 01 May 2015
سرمربی رئال مادرید پس از بازی تیمش اظهار داشت: ما هفته واقعا خسته کننده‌ای را گذراندیم؛ چه به لحاظ فیزیکی و چه به لحاظ ذهنی. در این بازی فقط تلاش داشتیم که به نتیجه برسیم.

به گزارش فارس، دیشب و در جریان هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید میزبان آلمریای رده هفدهمی بود که پس از 90دقیقه، مادریدی‌های میزبان، با سه‌ گل به برتری رسیدند. این بازی که بسیار آرام گذشت، در حضور 70 هزار نفر و از ساعت 22 و 30 دقیقه شروع شد.

در این دیدار که رودریگز در دقیقه 44، دوس‌ سانتوس (مدافع آلمریا) در دقیقه 49 و آربلوآ در دقیقه 84 برای رئال مادرید گلزنی کردند.

پس از این دیدار، کارلو آنچلوتی از ساده بودن رویارویی با آلمریا گفت. او تاکید کرد: این یک بازی گذرا بود. ما با فشار چندانی بازی نکردیم؛ همچنین کیفیت بالایی نیز ارائه ندادیم. ما هفته واقعا خسته کننده‌ای را گذراندیم؛ چه به لحاظ فیزیکی و چه به لحاظ ذهنی. در این بازی فقط تلاش کردیم به نتیجه برسیم.

او ادامه داد: متوجه نشدم چرا عده‌ای از الان اعتقاد دارند که بارسلونایی‌ها قهرمان خواهند شد در حالی که چهار هفته تا پایان لیگ وجود دارد و از سویی، رقابت سنگین و شانه به شانه‌ای هم در کار است. ما در حقیقت به این متقاعدیم که می‌توانیم چهار بازی آیند را از آن خود کنیم. من برای خودم در رئال، آرزوهای شخصی ندارم، بلکه در اختیار تیم هستم و آرمان‌های جمعی را دنبال می کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار