بازدید 4099
پیش بازی فولاد ـ ملوان

بازگشت اسکوچیچ به شهر دوست داشتنی

کد خبر: ۴۹۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 30 April 2015
همه چیز این مسابقه تحت تاثییر حضور مردی است که با ملوان انزلی خود را به فوتبال ایران شناساند.


به گزارش "ورزش سه" ، دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق ملوان دوباره در انزلی است ؛ جایی که مردم به شدت دوستش دارند . البته اوضاع در زمین کاملا متفاوت با سکوهاست چراکه هم فولاد وهم ملوان بندرانزلی در جمع بالانشین ها و پایین جدولی ها انگیزه های زیادی برای کسب موفقیت در این مسابقه دارند و بی رحمانه به مصاف هم خواهند رفت .

1. فولاد ببرد 50 امتیازی شده و در صورت باخت سپاهان برابر استقلال‌خوزستان می‌ تواند در صورت بالا بودن تفاضل گل، به رده سوم جدول بیاید.آنها بعد از شکست بد مقابل ذوب به شدت به این برد نیازدارند.

2. ملوان ببرد، یک پله سقوط کرده و با 29 امتیاز به رده یازدهم می‌ آید.آنها که مدتهاست روی دور ناکامی اند برای کسب هر سه امتیاز به میدان خواهند آمد تا خیال خود را از ماندن در لیگ راحت کنند.

3. بازی رفت 2 تیم با برد یک ـ صفر فولاد توأم شد. گل فولاد را در این بازی سروش رفیعی در دقیقه 91 به ثمر رساند؛ باید دید دراگان بدون سروش و خیلی از استعدادهای فولاد مقابل تیم تقویت شده ملوان چه می کند . تیمی که فصل پیش با او بهترین خط حمله لیگ برتر را به دست آورد .

4. تیم فولاد که این هفته یک بازی تشریفاتی در آسیا دارد ، در روزهای گذشته با مشکل انضباطی محمد قاضی مهاجم خود رو به رو بوده که سرانجام برای همیشه از تیم کنارگذاشته شد .

5. در 6 بازی گذشته، فولاد با 5 برد و یک مساوی ملوان را در حسرت برد گذاشته است.

6. فولاد هفته گذشته در خانه 2 ـ صفر به ذوب‌آهن باخته و ملوان هم 2 ـ صفر برابر نفت‌تهران بازنده شده است. حریفانی که این 2 تیم را هفته قبل بردند، فینالیست های جام‌حذفی بوده اند.

7. فولاد 5 بازی گذشته خود را بدون مساوی ثبت سرگذاشته است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا از 5 بازی در 3 بازی مساوی کرده بود اما شاید یک مساوی برای هر دو تیم راضی کننده باشد .

8. ملوان بعد از 4 برد متوالی در 5 بازی اخیر نبرده و تنها 2 امتیاز به دست آورده و برای رهایی از شرایطی که ناگهان خراب شده باید نهایت تلاش خود را برای برد بکند ؛ آنها بعد از استارت فوق لعاده با آقا فیروز دوباره نزول کرده اند اگرچه سرمربی شان عقیده دارد بدشانس بوده اند.

9. فولاد از معدود تیم هایی است که فیروز کریمی مربی باسابقه فوتبال ایران هدایت آن را برعهده نداشته است . البته فیروز سابقه درخشانی در اهواز دارد.

10. اسکوچیچ، در نیم فصل تمایل زیادی به جذب جلال رافخایی داشت و نتوانست او را جذب کند، برخورد این 2 با هم تماشایی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر