بازدید 23444

جنايت هولناک مهاجمان مسلح درمشهد

کد خبر: ۴۹۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 30 April 2015
با شعله ور شدن آتش کينه اي که بر اثر اختلافات قبلي بروز کرده بود، مهاجمان مسلح پژوسوار در مشهد با شليک رگبار گلوله يک نفر را کشتند و 4تن ديگر را به شدت مجروح کردند.

به گزارش خراسان، شب چهارشنبه گذشته، زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا در آمد و مأموران کلانتري فردوسي مشهد از وقوع جنايتي مسلحانه در يک کيلومتري روستاي زاک خبر دادند.

در پي دريافت اين خبر بلافاصله قاضي سيدجواد حسيني به همرا ه عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان پليس آگاهي به محل اعلام شده در کنار يک باغ ويلايي عزيمت کردند. خون هاي ريخته شده کنار در باغ ويلا و آثار گلوله هايي که به در اصابت کرده بود از نزاعي خونين حکايت مي کرد که در پي اختلافات قبلي رخ داده بود. تعدادي پوکه هاي سلاح کلاشينکف وآثاري از شليک با سلاح شکاري نيز در محل به چشم مي خورد.

بررسي ها حاکي از آن بود که 5 تن از افرادي که مقابل باغ ويلا تجمع کرده بودند با شليک هاي رگباري سرنشينان يک دستگاه پژو405 به شدت مجروح شده اند و به مرکز درماني انتقال يافته اند اما يکي از مجروحان که جوان 25ساله اي بود بر اثر اصابت گلوله جان باخته است.

بنابراين گزارش، شب از نيمه گذشته بود که مقام قضايي براي بررسي وضعيت مصدومان اين حادثه عازم مرکز درماني شد اما هيچ کدام از آن ها قادر به بازجويي نبودند و در بخش مراقبت هاي ويژه قرار داشتند. قاضي ويژه قتل عمد پس از انجام تحقيقات ميداني دستور انتقال جسد جوان 25 ساله به پزشکي قانوني را در حالي صادر کرد که او از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

گزارش خراسان حاکي است: پس از آن که با بررسي‌هاي پليسي و قضايي، هويت ضاربان و مهاجمان مسلح مشخص شد، قاضي حسيني دستورات ويژه اي را براي دستگيري متهمان صادر کرد. اين در حالي بود که با دستگيري مردي که بنا به ادعاي برخي از عوامل نزاع در اين ماجرا نقش داشته است رسيدگي به اين پرونده جنايي وارد مرحله جديدي شد. بررسي هاي قاضي شعبه 211 دادسراي مشهد در کنار نيروهاي انتظامي که تا سپيده دم روز گذشته به طول انجاميد، بيانگر آن بود که عصر سه شنبه 2نفر به نام هاي «ه» و «م» به خاطر اختلافات قبلي با يکديگر درگير شده اند که نزاع آن ها چند ساعت بعد با ارسال پيامک هاي تهديدآميز به عده‌کشي انجاميد و در حالي که حدود 13نفر از طرف مقابل در فاصله 200 متري از جاده روستاي زاک و کنار باغ ويلا تجمع کرده بودند ناگهان مورد هجوم پژوسواران مسلح قرار مي گيرند.

اين گزارش حاکي است: تحقيقات پليس بر اساس ادعاها و برخي شواهد موجود حاکي از آن است که 3 سرنشين پژو405 در حالي که 2تن از آنان سلاح جنگي و شکاري در دست داشتند از خودرو پياده شده اند و به سمت افرادي که تجمع کرده بودند به صورت رگباري شليک کرده اند. با بلند شدن صداي وحشتناک گلوله، برخي از افرادي که کنار در کوچک باغ ويلا بودند روي زمين دراز مي کشند و عده ديگري نيز که قصد داشتند به طور همزمان وارد ويلا شوند مورد اصابت گلوله قرار مي گيرند. تحقيقات کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي و ديگر نيروهاي انتظامي با صدور دستورات قضايي براي دستگيري عامل فراري جنايت مسلحانه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۶
این کجاش هولناک بود؟
بیشتر شبیه فیلم اکشن بود.
پاسخ ها
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
حالم بهم میخوره این تیتر زدنا رو میبینم..تو همه چی افراط و تفریط داریم..طرف یکی رو زده کشته میشه هولناک...13 نفر رو میکشن تیترش میشه اختلاف مالی به خشونت کشیده شد!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
یحتمل فیلمنامه بوده به اشتباه بردند به بخش حوادث
درامزیکا هم که مردم مسلح هستند چنین صحنه هایی کمتذ مشاهده می شود
سر چی آخه؟ نه یکی بگه انسان اشرف مخلوقات این کار چیه که میکنه...والا حیوانات هم به واسطه نداشتن عقل با همنوع خود به قصد جان درگیر نمیشن
تو شهر ما هم اوباش دعوا کردن مثل فیلم های اکشن هر کی یه کلاش در آورد زدن به تیپ هم !!! حالا چرا اخبارش منتشر نشده خدا عالمه - تربت جام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
یعنی میخوای بگی مردم شهرت خیلی خفنن.
عجب سطح فکری بالایی داری که به اینجور چیزها افتخار میکنی !!
حال کردیم
ایران شده ماساچوست
ای ول
تیترش مثل تیتر خبر "تک تیرانداز عراقی" بود
خداییش نفهمیدم چطور اون تیتر را واسه اون خبر انتخاب کردن؟؟
خداییش عجب جنایتهایی توی آمریکا رخ میده ، خیلی وحشین !!!
اگه تو کشور ما حمل اسله مجاز بود چی میشد؟! نه واقعا! نه واقعا! کشت و کشتار نمیشد؟!
اگه تو امريكا بود الان صدا و سيما چند شب توي تمام بخش خبري خود دائما ميگفت
به نظر من نباید این جوانان آزاد باشند باید زود به آغوش خانواده شان باز گردند تا از این تیراندازیها نشود.
گردن اين اشغالها را بايد شكست تا عبرت ديگران شود قوه قضائيه نبايد با بي تفاوتي از كنار اين موضوع بگذرد
خاک توسرشون اینااگه مردن بیان برن ازمرزامون دفاع کنن نه اینکه روهموطنشون اسلحه بکشن ..ادماچقدرظالم شدن تامیگن کیش ازکیشمیش همدیگه رو میزنن لت وپارمیکنن
همینم اشتباه کردن منتشر کردن...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها