بازدید 2359

عزیزی خادم: پیروانی پیشنهاد کفاشیان بود

کد خبر: ۴۹۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 28 April 2015
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: افشین پیروانی برای مدیریت تیم ملی پیشنهادکفاشیان بود و جواد نکونام را کی‌روش برای مربیگری پیشنهاد کرد.

 به گزارش فارس، شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از جلسه هیأت رئیسه با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی گفت: کفاشیان خودش پیشنهاد داد که پیروانی را انتخاب کنیم با توجه به اینکه او فردی تحصیل‌کرده است، به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شد. در چارت جدید سرپرست نداریم و مدیر تیم داریم که بخشی از وظایفش کارهای سرپرستی است. در چارت فیفا هم وضعیت همین‌گونه است. پیروانی مدیر اجرایی تیم ملی است و باید امور تیم را رتق و فتق کند.

وی در مورد اینکه نکونام که مشغول بازی فوتبال است و سابقه مربیگری ندارد چگونه دستیار کی‌روش شده، گفت: خبر نکونام مگر بیرون آمده؟ (وقتی شنید تاج این خبر را اعلام کرده)،‌ ما هم این خبر را داشتیم. نکونام پیشنهاد خود کی‌روش بود با توجه به اینکه او بازیکن تیم ملی بوده و تعامل مناسبی هم با بازیکنان تیم ملی دارد و دوره مربیگری را هم طی می‌کند به کادر فنی اضافه شده است. امیدوارم که نسلی که می‌آیند بتوانند در تیم ملی شرایط جدیدی را ایجاد کنند.

وی در مورد اینکه وضعیت نکونام مثل نمازی و نشود گفت: از شما رسانه‌ها می‌خواهم خیلی به مباحث گذشته بر نگردید، این نظر خود کی‌روش بود. ما هم نظرمان این بود که یکی دو نفر جوان به کادر فنی اضافه شوند. اگر یادتان باشد پیشنهاد قبلی هیأت رئیسه هم این بود که 5 نفر را به کی‌روش پیشنهاد دادیم. تا از بین آنها دستیار انتخاب کند به هر دلیلی نفرات قبلی جدا شدند و امیدوارم نکونام موفق باشد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در مورد لغو قرارداد با آل‌اشپورت گفت: با آل‌اشپورت جلسه‌ای خواهیم داشت البته همین اخیراً که رئیس فدراسیون تایلند آمده بود متوجه شدیم که فوتبال تایلند که فوتبال درجه دویی است یک اسپانسر ارزشمند دارد، اسپانسری که تمام پوشاک تیم‌های پایه را هم پوشش می‌دهد. ما هم باید اسپانسری داشته باشیم که برازنده نام ایران و برند درجه یک باشد. شأن تیم ملی برند درجه 2 نیست.

وی در مورد اینکه کی‌روش برنامه‌هایش را ارائه کرد یا نه،‌گفت: بله، او برنامه‌هایش را ارائه کرد ولی می‌دانید که برای اجرایی شدن برنامه باید شرایط و امکانات مالی فراهم شود. هیأت رئیسه در این خصوص وظایف خود را به کفاشیان تفویض کرده و امیدوارم ایشان با قدرت چانه‌زنی و دیپلماسی و به خصوص موانع مالی و اقتصادی را از پیش پای فدراسیون بردارد. باید برای اجرایی شدن برنامه تعاملی هم با دولت داشته باشیم. باید امکانات مالی فراهم شود اما اکنون تیم ملی ما فاقد یک اسپانسر است و حق پخش تلویزیونی که حداقل‌هاست را نداریم.

وی در مورد اینکه بعد از صحبت‌های حسنی‌خو همه نظرها نسبت به کی‌روش مثبت شد، گفت: این نظر شماست. حسنی‌خو هم نماینده وزارت ورزش است و از سر دلسوزی صحبت کرده است و باید تعامل داشته باشیم. همه کارها با تعامل پیش می‌رود.

عزیزی‌خادم در مورد اینکه فدراسیون صحبت از استقلال می‌کرد ولی اکنون می‌خواهد از وزارت ورزش کمک مالی بگیرد، گفت: بحث استقلال جداست اما وزارت ورزش و سازمان تربیت‌بدنی در سال‌های سال به تیم ملی کمک کرده‌اند وزارت ورزش پیش از جام جهانی هم به تیم ملی کمک کرد و حمایت‌هایش همچنان پابرجاست و تفاهم‌نامه‌ای هم که امضا شد گام مثبتی بود. همه باید حمایت کنیم البته این صحبت‌ها نافی این نیست که ایرادی وجود ندارد، باید ایرادها را برطرف کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل